Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogføring / kassekladde af lille virksomhed

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Ishøj
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 158
Fra  SN-Design Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'r

Jeg har et lille firma hvor jeg designer hjemmesider, og hjælper/opdaterer/optimerer mine kunders hjemmesider.

Det er noget jeg driver ud over mit normale 37 timers job.

Der omsættes for ca 40.000 om året, og jeg vil gerne have det bogført i et program andet end excel, for at få automatiseret nogle af processerne(dobbeltbogføring)

Jeg har kigget på den hjemmeside www.kassekladde.dk som også er super simpel i brug.

Jeg behøver ikke noget fakturamodul, da jeg selv laver dem i excel. Så det er bare finanserne der skal være styr på. 

Opfylder det alt hvad det bør? For senere at komme til en revisor hvis det er nødvendigt?

Hører gerne fra andre af jer der sidder i evt. samme situation.

På forhånd tak

Webdesigner der hjælper nystartede og mindre virksomheder med hjemmesider og online synlighed.

www.snwebdesign.dk

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 21:30

Jeg tror mange starter med summasumarum (tror jeg det hedder)

Er du til det mere professionelle anbefaler jeg C5, som er virkeligt godt.
Men opfylder nok mere end til en lille"hobbyvirksomhed"

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:09

Hej.

I Summa har du op til 300 post pr. år gratis.

Saldi har også en gratisversion.

NB: Excel er da udmærket, hvis dit behov ikke er større.

MvH

Peter

Fra Ishøj
Tilmeldt 18. Oct 10
Fra  SN-Design Skrevet kl. 22:56

Jeg har også kigget på Summa, men syntes der måske er for meget opsætning i det, til at det er tiden værd.

Det er nu heller ikke den økonomi som summa koster, der er spørgsmålet. det er mere at jeg tror det kan meget mere end det jeg umiddelbart ønsker.

Jeg har selv styr på mine kontakt personer, mine fakturaer laver jeg selv i excel, da det ikke rigtigt er varer jeg sælger men mine konsulent timer. Og derfor er det svært at definere en salgspris pr time/opgave.

så det er bare en simpel måde at holde styr på mine bilag/bogføring så jeg har min moms afregning, og mine udgifter. Hurtigt og enkelt.

Systemet behøver ikke kunne meget mere. Derfor havde jeg kigget på denne kassekladde. www.kassekladde.dk 

Jeg er bare lidt i tvivl om det er nok at holde styr på min bogføring derinde? Også selvfølgelig selv styre mine bilag

Webdesigner der hjælper nystartede og mindre virksomheder med hjemmesider og online synlighed.

www.snwebdesign.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:03

Hej igen.

Summa er opsat standard......så du kan bare gå i gang.

Kender ikke www.kassekladde.dk måske er der andre, der gør.

MvH

Peter

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 00:01

Hej Stefan,

Jeg har selv kigget på kassekladde.dk til mit fritidsfirma.

Det ser super flot og enkelt ud, men jeg kan ikke lide, at der ingen oplysninger er om udvikleren. Der står SpecialProduktion, men jeg har ikke kunne finde noget om dem på nettet, så jeg synes det virker risikabelt.

Man ved jo ikke om siden lukker ned lige pludselig.

Har du overvejet "Kurts kassekladde" fra startvaekst.dk?

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Ishøj
Tilmeldt 18. Oct 10
Fra  SN-Design Skrevet kl. 15:22

ja der er ikke rigtig nogen info om udvikleren, men de svarer på ens email, også de arbejder på en opdateret udgave. Syntes bare ser ser/er super enkelt, hvis det så bare kan det det bør.

www.snwebdesign.dk

Fra Ringsted
Tilmeldt 16. Dec 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:23

Hej Stefan,

Jeg kender desværre ikke kassekladde.dk, men det ser ok ud.

Derimod vil jeg anbefale dig e-conomic. Det koster kr. 152 om måneden. Fungerer on-line, og er super enkelt at tage i brug. Også når man ikke har den store erfaring udi bogføring og regnskab. Fordelen er, at du deri kan udskrive (og maile) dine fakturaer, og de er med det samme bogført og momsberegnet, uden at investere i yderligerer fakturamoduler.

Du kan logge dig på alle steder fra med en internetforbindelse. Og når du en gang ønsker at sætte en revisor på, kan du vælge en der er med på administrator listen, og vedkommende kan så logge sig på dit system, og evt hjælpe med det du ikke selv kan bogføre korrekt.

Og så har de en super god hotline der kan hjælpe dig godt i gang og videre.

Vælger du dem, så sig til, så vil vi også gerne hjælpe dig godt i gang, f.eks. med en enkelt tilpasning af systemet, til dit behov.

God fornøjelse med det.

Venlig hilsen

Hanna Lund, ABC Regnskab

Fra Ishøj
Tilmeldt 18. Oct 10
Fra  SN-Design Skrevet kl. 17:02

Jeg kan godt se flere fordele i Economic, men syntes til gengæld også at bruge 2000 om året, på bogføring ved en forventet omsætning på 40.000 er meget.

www.snwebdesign.dk

Fra Ringsted
Tilmeldt 16. Dec 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:51

Det kan der være noget om.

Men så vil du til gengæld også være klar NÅR omsætningen stiger!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)