Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lav min hjemmeside ;-)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 05:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i kloge hoveder Wink

Jeg er ved at starte en fysisk butik op, som sælger sko og støvler både til børn,damer, og mænd, derfor vil jeg jo gerne have en hjemmeside som jeg kan linke til på facebook, og google, problemet er bare at jeg intet fatter omkring programmering.

Jeg skal bruge en side med et pænt design, og logo, og hvor JEG nemt SELV kan ligge billeder af sko og støvler samt skrive pris op på, ikke webshop

Kom endelig gerne med et bud på hvad du skal have for at lave sådan en side, og jeg vender hurtigst muligt tilbage til dig, men jeg må hellere sige med det samme at jeg har utroligt travlt lige nu, så kan godt være lidt langsom til at svare tilbage Angry

Med venlig hilsen

Thomas

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 08:50

Hej Thomas

Jeg skal gerne give dig et tilbud på en hjemmeside efter dine ønsker.

Se eventuelt et udpluk af mine referencer på http://www.infront.dk/referencer.html og send mig en mail på kasper@infront.dk for yderligere dialog omkring opgaven.

Med venlig hilsen

Kasper Gadensgaard
inFront media

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jan 11
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 11:23

Hej Thomas,

Vi laver en del webshops, og har ofte lavet en paralel side i joomla.Hvis du gerne vil have hjælp med det fikser vi det gerne for dig. Du kan tage mine kontaktoplysninger på www.eshopz.dk

Hilsen

Dannie

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Jan 11
Indlæg ialt: 29
Fra  LejEnBehandler.dk Skrevet kl. 21:35

Hej Thomas.

Der er mange på markedet, så undersøg tingene grundigt, og få nogle referencer fra dem du finder mest seriøse, og kontakt evt. de referencer hvis du vil være helt sikker!

Nu skriver du "nemt lægge billeder" ind, og så må jeg jo nævne vores løsning, NemWeb.dk som virkelig er nem at bruge. Vi bryster os ikke af en kæmpe kundeskare,  men til gengæld nurser vi dem vi har 100%, så de primært skal koncentrere sig om det vigtigste, deres forretning.

Men lige nogle keypoints:

Pagerank 5 på Google.

5k i opstart incl. grafisk layout.

Hosting alt incl. kr. 300/md. og du binder dig kun for ½ år ad gangen!

Integration til dkWebshop.dk (kr. 399/md.) som nok er interessant for dig.

Og en masse moduler osv. osv. osv.

Men som sagt, få en masse input fra markedet og vend tilbage hvis ovenstående evt. faldt i god jord.

Mvh Lars

NemWeb.dk

Fra Århus
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 139
Fra  Freewebsite-service.com Skrevet kl. 22:16

Hej Thomas

Du er velkommen til at benytte Freewebsite, her kan du lav din egen hjemmeside nemt og gratis det kræver ingen form for tekniske evner eller viden omkring programmering. Det er helt gratis og du kan med garanti finde ud af selv at indsætte tekst og billeder, som du ønsker det, samt det du ellers ønsker din hjemmeside skal indeholde.

Hvis du ønsker et unikt design, logo og domæne kan vi ligeledes hjælpe dig med det. Du er velkommen til at kontakte os hvis du har spørgsmål.

Fra Sommersted
Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 15:22

Hej.

Billig men med sikkerhed for at den også funger om 3 år inkl google optimering mm. evt. på lejebasis til din pris.

http://www.innovi.dk/web/overblik

mvh Paul Erik Planitzer.

Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 00:04

Hej,

Vi kan levere en løsning baseret på et af markedets mest kendte kommercielle CMSer - her har du mulighed for at vokse i løsningen, så får du senere mod på/behov for en webshop er det en mulighed.

Vores kunder strækker sig fra iværksætteren og til nogle af danmarks største brands, så uanset ambitionerne har vi erfaringen.

Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 00:23

du er meget velkommen til at se på vores hjemmesidedesign løsninger og tag evt. et kig på vores referenceliste. Vi kan hjælpe dig med et professionelt hjemmesidedesign til en yderst fornuftig pris.

Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 05:13

Hej Thomas,

Jeg hjælper dig gerne med din hjemmeside :-) Jeg er uddannet grafiker og arbejder som freelance webdesigner.

Jeg kunne godt tænke mig, at høre lidt mere om opgaven inden jeg giv dig et tilbud på hjemmesiden. Du kan kigge på min hjemmeside og hvis du er interesseret, så skriv til mig.

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 14:39
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)