Kære Thomas samt alle Amino'er der har tænkt på os
Så er kassen med lakridskonfekt ankommet til Nattergalevej. Den får vi uden tvivl rigtigt stor glæde af den næste tid. Amino-kontoret må være den arbejdsplads med størst slikforbrug overhovedet i Danmark, så lige netop lakridskonfekt er absolut noget som der sættes pris på.
Typisk tager en ny medarbejder på Amino mellem 3 og 5 kg på de første 6 måneder på kontoret :-)
Gid det var såvel. Men nej vi går alle rundt og er lidt små-buttede. Nu havde jeg heldigvis lidt at gøre med. Jeg vejede 63 kg da jeg startede på Jubii nu er jeg på 71 her på Amino. Det er ikke det store problem. Men seneste tilfælde er da 6 kg på 6 mdr. Ved en linær fremskrivning går der ikke længe før det giver dobbelt op på vægten....
Jeg er ret begejstret for lakridskonfekt. Men jeg vil nu ikke anbefale, at jeg selv skal have det foræret. Til gengæld er jeg formand for bestyrelsen på Herning Krisecenter, og på centret vil det vække stor begejstring hos de børn, som står i deres livs mest vanskelige situation.
Det er den mest kreative og geniale idé jeg længe har hørt
Jeg har ikke noget imod at smide de kroner i det koster at sende den, men hvis folk her på Amino er med på idéen, så vil det også være fedt. Så bliver det også en fælles gave fra de involverede
Lakridskonfekten er i Skive... Jeg skal til Herning og holde foredrag den 2. februar...
Er der nogle fra Herning-egnen der vil overtage kassen som 1. stop på vej mod Amino´s kontor i København?
Lykkedes det at fragte kassen på den måde?
Det er egentlig meget enkelt.
Livet handler om udvikling. Det består af valg og konsekvenser.