Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nok danmarks billigste webløsninger!

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser godt ud, men husk ikke at lade pris gå ud over kvalitet Wink

Derudover vil jeg anbefale dig selv at lave dit design, når du nu tilbyder salg af webdesigns. Det er ikke helt så professionelt at benytte sig af en gratis Wordpress template :o)

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 114
Fra  AnnonceLight.dk Skrevet kl. 09:20
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Patrick - Meebox:

Hej Emil.

Det ser jo lovende ud. Jeg kigger igen om 1 time, når den åbner. :-)

Mon ikke Danmarks billigste webløsninger passer godt sammen med Danmarks billigste webhosting? ;-)

Undersøg markedet :)

www.azehosting.dk tilbyder også 2kr/md webhost, dog med bedre stats end Meebox :)
- Samt billigere domæne oprettelse, ihvertfald på .dk :) 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 09:35

Hvor du ser, at Azehosting tilbyder mere for pengene end Meebox kan jeg ikke se ud fra deres website.

Jeg bruger selv Meebox, og at få et spritnyt (pr. december 2010) cloud-baseret setup til de penge er altså utroligt. Og ud fra en lille pingtest ligger Azehosting mange gange højere end mit eget website, som jeg pinger med mellem 3-8ms. Smile

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra 7490 Aulum
Tilmeldt 30. Jan 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:54

Hej Emil

Jeg står og skal have lavet en hjemmeside, til tekstiltryk

Jeg vil gerne høre lidt om det.

email: mik@miks-modetryk.dk

Tlf. 97473211

Mvh

Mik

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 12:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads Jürgensen:

Patrick - Meebox:

Hej Emil.

Mon ikke Danmarks billigste webløsninger passer godt sammen med Danmarks billigste webhosting? ;-)

www.azehosting.dk tilbyder også 2kr/md webhost, dog med bedre stats end Meebox :)

Vil du helt ærligt mene at 500 MB plads og 1 GB trafik er mere værd end automatisk backup, cloud-baseret hosting med hardware load-balancer placeret i et af landets bedste datacentre, med Raid-10 SAN og failover?

Det er et fint forsøg, men jeg bliver sgu ærgerlig, når du siger at man får mere for pengene i deres løsning. For det er direkte løgn!

God weekend. :-)

Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 14:47

Hej Emil,

Tillykke med åbningen, og held og lykke med det :)

Flotte Lipgloss, og stort udvalg i makeup og parfume.

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 14:59

Sund-og-Smuk.dk:

Hej Emil,

Tillykke med åbningen, og held og lykke med det :)

Tusinde tak :-)

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 18:39

Patrick - Meebox:

Mads Jürgensen:

Patrick - Meebox:

Hej Emil.

Vil du helt ærligt mene at 500 MB plads og 1 GB trafik er mere værd end automatisk backup, cloud-baseret hosting med hardware load-balancer placeret i et af landets bedste datacentre, med Raid-10 SAN og failover?

Det er et fint forsøg, men jeg bliver sgu ærgerlig, når du siger at man får mere for pengene i deres løsning. For det er direkte løgn!

God weekend. :-)

Enig med dig :-)

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads Jürgensen:
www.azehosting.dk tilbyder også 2kr/md webhost

Hele den der med at "jeg vil være billigst" hænger mig langt ud af halsen. Hvem tror at man kan få et ordentligt produkt for 1-2 kr år måned?

Problemet er at kunderne efterspørger det så billigt som muligt og når man så pludselig står og ikke kan få fat i firmaet en lørdag aften fordi ens hjemmeside er nede, så brokker man sig over det.

Hvis er skylden? Webhotellerne.. De har ladt kunderne trække dem rundt ved næsen efter de få kroner. Istedet for at satse på at være billigst, så sats dog for "#¤%"% på at give den bedste service.

Webhosting i dag er ikke bare at sætte en server op i soveværelset og installere noget automatisk kontrolpanel... det er lige så meget at have føling med kunderne.

Et eksempel på service er noget jeg har gjort for en kunde på IQsms.dk hvor han får et gratis keyword til at modtage sms'er på. Jeg har ikke tal på hvor meget jeg har serviceret ham fordi han havde en række spørgsmål, men resultatet er en glad kunde som vil bruge IQsms.dk.

Så jeg vil til hver en tid sige "pris < service"....

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 19:42

Niels Henriksen:

Hvis er skylden? Webhotellerne.. De har ladt kunderne trække dem rundt ved næsen efter de få kroner. Istedet for at satse på at være billigst, så sats dog for "#¤%"% på at give den bedste service.

host host... Det er faktisk også nogle af os andre der gør..altså, satser på service til en fornuftig pris---Min revisor brokker sig over de fakturaer på 108 kr, som jeg udsteder... jeg kan slet ikke forestille mig det arbejde nogen har med fakturerer på feks 24 kr om året :-)

Jeg ser det således, jeg er totalt ligeglad om nogen vil ligge og slås om småpenge for at få fat i de kunder som alligevel ligger og shopper rundt efter det billigste, det er bedre at satse på de kunder der kommer og køber fordi de kender ens "brand

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)