www.azehosting.dk tilbyder også 2kr/md webhost, dog med bedre stats end Meebox :) - Samt billigere domæne oprettelse, ihvertfald på .dk :)
og min Far er større end din far... hvis jeg skulle vælge imellem de to, så har Meebox altså større historik end azehosting, men nu ejer jeg mit eget webhotel , så det behøves jeg ikke
Tilbudet går ud på, at til og med d. 20 februar spare man ikke mindre en 50% på alle mine webløsninger, og kommer du her fra Amino af, så spare du yderligere 5%, dvs. du kan spare op til 55% på ALLE mine webløsninger.
Hvad er prisniveauet? Er det 55% rabat af 200,- eller 55% af 40K? Har du ikke referencer? (udover din egen side, som jeg ikke kan komme ind på) Og hvordan ser annoncer, brevpapir, visitkort ud? Må man vælge mere end 1 farve? Laves de på trykkeri eller er det noget du selv printer ud. (du fremhæver jo at det skal være billigt)
I må gerne begge sende en PM min e-mail bliver konstant fyldt op der er kun 100 MB mail plads hvor jeg ligger nu så den skal konstant tømmes , jeg kunne godt bruge en server med meget mail plads og kan klare en del trafik
Tror jeg leder efter en server for der kommer oveni forum på min side www.stripdanmark.dk mv.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
I må gerne begge sende en PM min e-mail bliver konstant fyldt op der er kun 100 MB mail plads hvor jeg ligger nu så den skal konstant tømmes , jeg kunne godt bruge en server med meget mail plads og kan klare en del trafik
Tror jeg leder efter en server for der kommer oveni forum på min side www.stripdanmark.dk mv.
Mikael christiansen: