Hej alle. Efter at have læst denne artikel, så løber det koldt ned af ryggen på mig, når jeg læser hvor massive klagerne skal være før en webshop mister sit e-mærke. Synes du, at det i orden set ud fra et forbrugersynspunkt? Venlig hilsen, Christian
|
Prøv lige og hør, det er jo fuldstændig latterligt - og nu taler jeg ikke kun om e-handelsfonden's nye website ;-) (fnis, fnis, se det lige. What is this, 1998?) :-D
For en gangs skyld virker det dog som om E-handelsfonden har reageret nogenlunde hurtigt i sagen og kun 2 uger efter deres påbud, fratager dem mærket. (og jeg er ikke engang sarkastisk).
Det sidste mærke de fratog en butik, var i November 2010, hvor de havde påbudt webshoppen at rette op på noget i fucking April. I mellemtiden ser den shops trustpilot side sådan her ud.
Alle de mennesker har handlet på en shop, der har været e-mærket og er blevet taget i røven. Det er helt vildt pinligt, overfor e-handelsfonden.
Problemet med e-mærket, er jo bare at de fører sig frem i medierne som en blåstempling af shops og advarer forbrugerne mod at handle på sites der ikke bærer deres mærke, men glemmer at nævne at det er et mærke virksomhederne køber sig til, ikke fortjener - og at de først og fremmest eksisterer, for at servicere deres medlemmer. Ikke forbrugerne.