Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-mærket: Hvor sikre kan folk være?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Efter at have læst denne artikel, så løber det koldt ned af ryggen på mig, når jeg læser hvor massive klagerne skal være før en webshop mister sit e-mærke.

Synes du, at det i orden set ud fra et forbrugersynspunkt?

Venlig hilsen,

Christian

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 03:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Prøv lige og hør, det er jo fuldstændig latterligt - og nu taler jeg ikke kun om e-handelsfonden's nye website ;-)  (fnis, fnis, se det lige. What is this, 1998?) :-D

For en gangs skyld virker det dog som om E-handelsfonden har reageret nogenlunde hurtigt i sagen og kun 2 uger efter deres påbud, fratager dem mærket. (og jeg er ikke engang sarkastisk).
Det sidste mærke de fratog en butik, var i November 2010, hvor de havde påbudt webshoppen at rette op på noget i fucking April.   I mellemtiden ser den shops trustpilot side sådan her ud.  
Alle de mennesker har handlet på en shop, der har været e-mærket og er blevet taget i røven. Det er helt vildt pinligt, overfor e-handelsfonden. 

Problemet med e-mærket, er jo bare at de fører sig frem i medierne som en blåstempling af shops og advarer forbrugerne mod at handle på sites der ikke bærer deres mærke, men glemmer at nævne at det er et mærke virksomhederne køber sig til, ikke fortjener - og at de først og fremmest eksisterer, for at servicere deres medlemmer. Ikke forbrugerne.  

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 15:18

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 01:50

Anders Christensen:

Lone S. Hansen:

Prøv lige og hør, det er jo fuldstændig latterligt - og nu taler jeg ikke kun om e-handelsfonden's nye website ;-)  (fnis, fnis, se det lige. What is this, 1998?) :-D

Bemærk også den moderne og brugervenlige navigation her http://www.e-handelsfonden.dk/derfor-e-maerket.aspx

Ja, man kunne godt tage en gang "Find 10 fejl på 2 minutter" på den hjemmeside.

Ikke just et forbillede.... Indifferent

Venlig hilsen,

Christian

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 01:50

Redigeret: Amino var langsom, så der kom lige en dobbelt post

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:12

Folk skal bare lære, at nethandel er 112% sikkert i hoved og røv, hvis de blot betaler med Visa eller Mastercard! Ja selv ved konkurs kan man få pengene retur...

Så drop alle mærkninger, sjove påfund og skøre emblemer, og fortæl forbrugerne sandheden! Det gavner både de seriøse webshops samt sikkerheden online for den enkelte forbruger!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:33

Haha, hvor er like-knappenBig Smile

Fra Aarhus C
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 10:30

Fashion-Seller:

Folk skal bare lære, at nethandel er 112% sikkert i hoved og røv, hvis de blot betaler med Visa eller Mastercard! Ja selv ved konkurs kan man få pengene retur...

Så drop alle mærkninger, sjove påfund og skøre emblemer, og fortæl forbrugerne sandheden! Det gavner både de seriøse webshops samt sikkerheden online for den enkelte forbruger!

Problemet er jo bare, at det kun er ''os'', der sidder med det hver dag, der ved det. Forbrugerne er blevet tudet ørene fulde omkring usikker nethandel de sidste 10 år. Derfor er der rigtig mange, der ser efter e-mærket når de handler.

Det var faktisk noget af det første min mor spurgte mig om, da jeg overvejede at starte op, om jeg ikke skulle have e-mærket. I mine øjne er det noget værre bras, men kunne godt overveje at sætte det på mit site med tiden, simpelthen for at booste min konvertering.

Du har garanteret mere erfaring indenfor nethandel end jeg, og det næstbedste er helt klart at forklare kunden hvorfor man ikke har mærket, jeg tror bare at nogle kunder vil tænke "Er det fordi han ikke opfylder kravene?"

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:04

Christian iMARKETING:

a, man kunne godt tage en gang "Find 10 fejl på 2 minutter" på den hjemmeside.

Ikke just et forbillede.... Indifferent

Jeg synes nu også at deres handelsbetingelser (eller abonnementsvilkår), lader lidt tilbage at ønske.

Men hvis de kan bruges på deres egen hjemmeside, går jeg ikke ud fra at de kræver at netbutikkernes vilkår er anderledes, hvis der handles B2B.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)