Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner til Counter-Strike-projekt

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

det er bestemt ikke urealistisk med et budget på 3.000 kr.

1500 til server, og så er der 1500 tilovers til hjemmeside.. så kan du sagtens få en ordentlig wordpress side..

så skal du bare have oprettet en side på facebook og så få alle dine interesserede venner til at tilføje, og alle dine venners venner osv.

Mvh Tobias.

 

 

Fra Slangerup
Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Rent lovmæssigt kunne jeg ikke forstille mig der skulle blive problemer da jeg vil mene CS hører under "Skill games". Dette gør at man godt må kræve penge for spil i DK :)

Ejer CS siden 2tm.org, så hvis du evt. er interesseret i en form for samarbejde er du meget velkommen til at kontakte mig på dar@2tm.org :)

Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Tak for hjælpen :)

Vil opdatere på forløbet senere hen.

Brug for hjælp til dine rapporter i Excel? Lad os lave dem smartere!

Skriv en privat besked her på Amino og hør mere om vores priser.

Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug for hjælp til dine rapporter i Excel? Lad os lave dem smartere!

Skriv en privat besked her på Amino og hør mere om vores priser.

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Grinern du nævner Titans af alle hold :) for der har jeg været 5. mand i kort stykke tid :)


men projektet lyder som en fed ide... mail mig Janagraphix@klubliv.dk jeg er ihvertfald frisk på at drøfte ideen

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 01:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes efterhånden en del sider med samme koncept. - Og eller under opstart.

Men der findes en der allerede er igang, her er det hele automatiseret.

 

http://xlfrag.com/

 

 

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 06:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal bare lige virksomheden uden for Danmark så er det ok. Vi har bygget systemer som dette for flere personer/virksomheder.

Men havd med beskyttelse mod snyd? Dette er det største problem som jeg ser det. Altså ikke de almindelige autobot aimbot osv. Men de mere advanceret scripts som er utrolige svære at opdage.

Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick:

Der findes efterhånden en del sider med samme koncept. - Og eller under opstart.

Men der findes en der allerede er igang, her er det hele automatiseret.

 

http://xlfrag.com/

 

 

Tror på, at konkurrencen vil være hård her. Dog vil jeg ikke sige at xlfrag.com kører med samme koncept, som mig. Xlfrag har et utrolig godt koncept, men jeg vil ikke køre samme koncept som dem. Jeg ser hellere at man opretter en pulje, og 1. og 2. kan gå efter de helt store præmier...

 

Brug for hjælp til dine rapporter i Excel? Lad os lave dem smartere!

Skriv en privat besked her på Amino og hør mere om vores priser.

Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:

Men havd med beskyttelse mod snyd? Dette er det største problem som jeg ser det. Altså ikke de almindelige autobot aimbot osv. Men de mere advanceret scripts som er utrolige svære at opdage.

Det er helt klart også det, der bliver mit største problem. Nu er jeg ikke den helt store computernørd, så jeg vil have meget besvær med at forhindre eller bevise snyd i disse spil. Det er jo en kæmpe forhindring for forretningsidéen.

... Så er der nogen derude, der har styr på møget, er I mere end velkomne til at skrive en privat besked til mig.

Brug for hjælp til dine rapporter i Excel? Lad os lave dem smartere!

Skriv en privat besked her på Amino og hør mere om vores priser.

Fra København
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  Mogenshoj.dk Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Sikkerhed ville jeg stole på de værktøjer der allerede findes, inkl. optage demo'er af alle kampe så de kan gennemses efter behov. Noget klage-funktion vil også være nødvendigt. Og så overvåge alle indtjeninger, og evt. sæt en begrænsning på hvor meget man kan vinde pr. dag. Og så ellers tage den derfra, hvis yderligere behov opstår.

Jeg ville ikke være så bekymret for selve websitet så ud (wordpress eller ej), men siden skulle være troværdig. Der vil dog være være behov for en backend, der kan håndtere sikkerhed, betalinger, servere, osv. på en fornuftig måde. Den vil være kompleks at udvikle.

Jeg så dog hellere, at betalingen var mindre (f.eks. 3-5 kr. per kamp pr. spiller, evt. mulighed for at betale mindre hvis man kommer ind midt i spillet). Så kunne man måske nå et bredere publikum og samtidigt mindske risikoen per spil.

Cloud computing ville passe godt til konceptet, så man kunne justere antallet af servere efter behov. F.eks. 3 til free-to-play, og 1 til pay-to-play.

Free-to-play serverne kunne bruges til branding og markedsføring.
Pay-to-play skulle være f.eks $0.5-$1 per kamp, pr. spiller. Pengene fordeles efter placeringer, og 'huset' beholder f.eks. 20%.

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)