Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner til social network

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

For ca. 1 år siden startede jeg konceptet EatWithEquals.net, som er en gratis internet-service, der skal skabe kontakt mellem folk, som rejser alene.

Jeg fik god respons både fra brugere og fra media, men det blev også snart klart, at der er behov at finde samarbejdspartners til at flytte konceptet til næste niveau. På grund af mit daglige arbejde har jeg ikke haft resurser at gøre dette.

Nu er jeg kommet i kontakt med et konsulent-firma i New York som er interesseret at udvikle konceptet videre. Men de vil helst se at jeg havde en kompagnon med teknisk profil med i konceptet som også har forståelse af social networks.

Jeg er villig til at give del ejerskab af konceptet til en som har lyst at udvikle eatwithequals.net sammen med mig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:53

Hej,

Send mig en mail med lidt info på kim@b-web.dk.

Med venlig hilsen
Kim Bang

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 22:48

Det lyder som en fed app. til en smartphone.
:-)

Jeg havde den sygeste oplevelse på en café på Islands Brygge, hvor jeg er oppe ved baren for at betale min regning. Jeg falder i snak med manden der sidder der - fordi vi begge glor i vores iphones, mens servitricen gør min regning op.

Han er svensk, og er herovre på konsulent job. 20 år ældre end mig, og med en truckload af sjove anekdoter fra 80'erne og 90'erne.

Jeg er hans mulighed for at stille spørgsmål om social media, hvilket han kan have svært ved at stille andre i sin hverdag - fordi han faktisk selv hele tiden er den de andre anser som "eksperten".

Meget inspirerende aften, og det kunne være resultatet af det jeg hører EatWithEquals er.

Din udfordring er at få mig til overhovedet at interessere mig for konceptet på forhånd. For semi-selvopfyldende og almindelig som jeg er - har jeg da ikke brug for nogen at spise med.. bare fordi man kan.

.. men for 5 år siden havde jeg heller ikke brug for et sted, hvor man med 140 bogstaver kan stille spørgsmål og konstant modtage en strøm af tweets fra andre.

Jeg skriver ikke for at komme med i båden,

Du ønskes held og lykke

Thomas Bigum

Jeg gik først fra caféen to timer senere.

Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:29

Hej Thomas - tak for din opmuntring

sami

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)