Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

jeg har en ide og flere millioner kunder men mangler penge

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes bare det lyder lidt sjovt, at producenten ikke ønsker at ændre dette for at komme ind på et så stort marked som sundhedssektoren er - alt efter hvad det er for et produkt.

Kan du ikke opsøge virksomheder som arbejder i de materiale som produktet skal laves af og finde ud af om de kan lave det for dig? 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 12:51

problemet er jo at de allerede er på markedet og ingen konkuranter har overhovedet, så hvorfor ændre på noget alle i forvejen er tvunget til at købe

Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 12:51

Glimrende indslag og patent tjek er naturligvis alt afgørende for at ideen holder vand, men dette er præcis hvad iværksætteri handler om, gode ideer skal naturligvis prøves af.

Held og lykke med projektet

Mvh

STBJ

SikkertHjem.dk - Billigt. Simpelt. Sikkert.  »Komplet Alarmsystem kun 99,- /mdr.«  Besøg: www.SikkertHjem.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 12:53

bokaj38:

problemet er jo at de allerede er på markedet og ingen konkuranter har overhovedet, så hvorfor ændre på noget alle i forvejen er tvunget til at købe

På den måde - jeg forstod dem som om at hospitalerne ikke brugte produktet i sin nuværende form.

Men prøv at find frem til nogle der kan arbejde i det materiale, produktet skal fremstilles i.

Ellers er du velkommen til at skrive til mig på denn@denn.dk, så kan jeg måske hjælpe dig med nogle kontakter, hvis du fortæller lidt mere om materialerne m.v.