Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

jeg har en ide og flere millioner kunder men mangler penge

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes bare det lyder lidt sjovt, at producenten ikke ønsker at ændre dette for at komme ind på et så stort marked som sundhedssektoren er - alt efter hvad det er for et produkt.

Kan du ikke opsøge virksomheder som arbejder i de materiale som produktet skal laves af og finde ud af om de kan lave det for dig? 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 12:51

problemet er jo at de allerede er på markedet og ingen konkuranter har overhovedet, så hvorfor ændre på noget alle i forvejen er tvunget til at købe

Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 12:51

Glimrende indslag og patent tjek er naturligvis alt afgørende for at ideen holder vand, men dette er præcis hvad iværksætteri handler om, gode ideer skal naturligvis prøves af.

Held og lykke med projektet

Mvh

STBJ

SikkertHjem.dk - Billigt. Simpelt. Sikkert.  »Komplet Alarmsystem kun 99,- /mdr.«  Besøg: www.SikkertHjem.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 12:53

bokaj38:

problemet er jo at de allerede er på markedet og ingen konkuranter har overhovedet, så hvorfor ændre på noget alle i forvejen er tvunget til at købe

På den måde - jeg forstod dem som om at hospitalerne ikke brugte produktet i sin nuværende form.

Men prøv at find frem til nogle der kan arbejde i det materiale, produktet skal fremstilles i.

Ellers er du velkommen til at skrive til mig på denn@denn.dk, så kan jeg måske hjælpe dig med nogle kontakter, hvis du fortæller lidt mere om materialerne m.v. 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Tilmeldt 19. Jan 11
Skrevet kl. 12:53

Tak for det :)

Tilmeldt 19. Jan 11
Skrevet kl. 13:01

jo hospitalerne bruger det lige nu da der jo ikke er noget alternativ.

det jeg søger er nogen som vil være med på denne ide, og som kan få ting til at ske, og som har de penge der evt. skal bruges.

jeg har ideen til hvordan den skal se ud, men ingen penge

Fra Storvorde
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 231
Fra  SAG-partners ApS Skrevet kl. 13:16

Såfremt du er interesseret i at snakke din ide igennem og evt. foretage nogle søgninger omkring produktet på diverse patentdatabaser er du velkommen til at kontakte mig på 98311022.
Er ideen god og har den de potentialer du siger kan kapitalen også fremskaffes.

Du kan se mere om mig på www.sag-partners.dk

Mvh
Bertil V. Thomsen

Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:22

Det lyder spændende og super med mennesker som vil noget og tør spørge efter hjælp!!

Du skal som andre har nævnt undersøge basis elementer inden du går igang!

Design af produkt - kender du! Så ud og undersøge prisen på det! Det lyder som noget hvor du kan opnå stordrifts fordele på sigt, hvis det er så eftersøgt.

Patent - er et must at få undersøgt.

Hvis denne ide er genial og dine undersøgelser er positive, så er der mange der ville hjælpe med penge! Men du bliver nød til at komme lidt videre med basis undersøgelserne.

Skynd dig! Måske har du en ny virksomhed på trapperne!! HUSK pas altid på, hvem og hvor du præssentere din ide, så ikke nogen løber afsted med den.

Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:22

Hej Bokaj.

Dine muligheder er mange. Lige nu ser du kun en begrænsning og det er pengene.
Havde man bare pengene, så var alt i orden. Men med penge, havde du måske ikke set potentialet i denne ide.

Et patent kan nemt koster 25.000 - 30.000 DKK.
I mine øjne ville det være helt hul i hovedet at ansøge om et patent som det første. Hold dog dine kort tæt ind til kroppen, og undersøg dine forskellige muligheder. 

Uden et produkt, er din ide bare en ide. Intet mere. Intet mindre.

Gør dig nogle tanker omkring markedet for produktet. Er der penge i at sælge dit produkt? Du siger at det eneste firma som laver produktet sælger det for 500 kr. 
Hvis der kun sælges 50 styk på årsbasis, er det måske ikke værd at forfølge. Nu skriver du flere millioner kunder, så jeg vil antage at du har lavet din research og at markedet er stort.

Gør dit benarbejde indenfor udviklingen af dit produkt. Se på dine muligheder for at lave en prototype ud fra små midler, og evt. egen kunnen.

Undersøg om kunderne rent faktisk vil købe dette produkt. Måske vil de almindelige arbejdere gerne skifte. Men det kan jo være at produktet er afhængig af en vis infrastruktur som du ikke er herre over. Og som dem du har talt med slet ikke er klar over.
Få evt. noget papir fra de mulige kunder, om at de har intentioner om at købe dit produkt, så fremt du får det færdigt.

Indtil videre vil mine 2 bedste råd til dig være følgende:

• Undersøg markedet fuldt ud, og se om der reelt set er kunder med intentioner om at købe.

• Gør alt hvad der er i din egen magt, og indenfor dine egne økonomiske midler for at få et produkt stablet på benene. Et produkt er i sidste ende det vigtigste.

Held og lykke med det, og husk at der altid vil være forhindringer, men det er jagten på løsninger som skaber os som mænd.

Vh. 80 Power

Tilmeldt 19. Jan 11
Skrevet kl. 13:28

Mangetak for de gode råd.

Det er sådan at dette produkt er noget som staten/kommunen betaler til patienterne pga. deres sygdom derfor er det sikkert at der er kunder for det nuværende produkt lever ikke op til de små krav som der stilles til det

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)