Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

jeg har en ide og flere millioner kunder men mangler penge

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har en ide til et produkt som der er stor efterspørgsel på fra hospitaler verden over, kunderne er der og venter kun på produktet, men hvordan udvikler jeg min ide, den er 2 cm lang vejer vel 2 gram og er af silicone, så det kan vel ikke være dyrt eller hvad.

det skal nævnes at der på verdensplan kun findes en producent af denne dims og det firma ligge i England og tager over 500kr pr. styk, og den virker ikke som hospitalerne ønsker, og firmaet ønsker ikke at ændre på den, da der alligevel ingen konkurance er på det marked.

har du penge og ønsker at hjælpe kontak mig venligst på mail.

bokaj1@msn.com

venlig hilsen jakob petersen

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:58

Hvor mange penge skal du bruge og hvad skal de bruges på?

Tilmeldt 19. Jan 11
Skrevet kl. 12:04

Jeg ved ikke hvad det vil koste at udvikle en lille dims man kunne forestille sig man kunne bruge et allerede eksisterende firma til at lave den måske

Fra København Ø
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 215
Fra  Europanet.dk Skrevet kl. 12:07

Har du tjekket at det engelske firma ikke har patent på denne dims?

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:08

Min pointe er bare, en så lille ting i et simpelt materiale burde være ret billigt at udvikle. Var det ikke noget du selv kunne betale?

Tilmeldt 19. Jan 11
Skrevet kl. 12:09

Nej det har jeg ikke da jeg ikke hved hvordan man gør.

Men de kan jo kun have patent på den model de har og som ikke virker, man kan vel ikke have patent på en løsning

Tilmeldt 19. Jan 11
Skrevet kl. 12:11

for det første er det rigtig at det ikke burde koste det helt store at udvikle, mit problem er bare at jeg ikke ved hvordan man kommer igang og at jeg er en meget fattig familie far uden ekstra midler overhovedet, derfor søger jeg en som er frisk på at lege videre med ideen sammen med mig, og som har pengene

Tilmeldt 19. Jan 11
Skrevet kl. 12:38

Det skal nævnes at jeg har talt med læger og sygeplejersker og de siger at så snart der er et andet produkt er de klar til at købe det.

det er vel en god ting at man har køberne på plads uden at have varen :)

kom nu en eller anden hjælp mig med den her super ide

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 12:42

bokaj38:

....det skal nævnes at der på verdensplan kun findes en producent af denne dims og det firma ligge i England og tager over 500kr pr. styk, og den virker ikke som hospitalerne ønsker, og firmaet ønsker ikke at ændre på den, da der alligevel ingen konkurance er på det marked.....

Jeg vil tillade mig, at stille mig ret kritisk overfor overstående. Der er vel ingen virksomhed med respekt for sig selv, der ikke ville produktudvikle en smule på deres produkt, hvis de kan komme ind på det marked, som du beskriver som enormt. 

Hvis der ingen konkurrence er på det marked, det betyder jo egentlig også, at de bare kan ændre deres dims og sælge den til den pris de vil have. Såfremt dette produkt er så godt, som du beskriver det. 

Er du sikker på der ikke er andre årsager til det? 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Tilmeldt 19. Jan 11
Skrevet kl. 12:46

Hej Dennis.

Min kone er selv bruger af dette produkt og vi kommer flere gange om måneden på sygehuset, hvor jeg flere gange har snakket med læger og sygeplejersker om dette.

og de siger at de har spurgt og skrevet til producenten vedr. denne dims for at få den ændret men det ønsker de ikke at gøre.

Lægerne siger at det er fordi de er de eneste som laver den i verden og ikke gider ændre på den og bare der dog var nogen andre som havde en model, ikke nok med det så sagde de " var det ikke noget for dig jakob at lave sådan en " de grinte lidt men de mente det

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)