Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisor/bogholder - få automatisk artikler på din hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Mon ikke de fleste revisorer/bogholdere kender det: Der er travlt, månedsafslutninger, momsangivelser, årsregnskaber og selvangivelser lægger beslag på al den tid, der er til rådighed - og ofte mere til.

Noget må fravælges - og dette "noget" er ofte bl.a. at få opdateret hjemmesiden med nyheder om skat, moms og afgifter.

Nu kommer vi med løsningen. Vi kan nemlig tilbyde dig løbende at levere links til aktuelle artikler om skat, moms og afgifter. Alt du skal gøre er, at tilføje en lille stump kode der, hvor du vil have links'ene - så sørger vi for, at der helt automatisk kommer nyt på din hjemmeside.

Og du skal ikke løfte en finger, klikke med musen eller trykke på en taste.

Vores artikelfeeds er indeholdt i abonnementsprisen på Skatteekstrakten.

Vh
Lars

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:03

Jeg har fået et spørgsmål om, hvad et abonnement på Skatteekstrakten egentlig indeholder (og koster), så her lige i punktform:

• Adgang til alle artikler på Skatteekstrakten (se dem også på Amino: http://www.amino.dk/regnskab/Artikler/Artikler.aspx) - altså også adgang til de ”låste”
  • Fri adgang til at anvende teksterne i eget navneget site og i egne nyhedsbreve. Reelt set er det eneste, der ikke er tilladt, at videresælge teksterne. De må naturligvis gerne bruges i konkret arbejde for en konkret kunde, der betaler for rådgivningen. Vi skal ikke krediteres.
  • Mulighed for – hvis der ikke er tid eller mulighed for selv at vedligeholde eget site med nyheder – at bruge vores artikelfeed. Artiklerne vises i vores lay-out, men med tydelig anførsel af vores abonnents navn (med link). Vi ”feeder” udelukkende artikler, der er særligt velegnede som nyhedsbreve.

Hele herligheden koster 936 kr. + moms om året (Amino Plus’ser får 15% rabat).

Hvorfor vi kan gøre det så billigt (for det er billigt)? Fordi vi har skåret al administrationen væk, betaling skal ske med Dankort og hele vores kommunikation er automatiseret.

Lidt links, hvis du vil læse mere:  Dine fordeleBetingelser, Artikelfeeds (her kan du ved at bruge links’ene nederst på siden se det lay-out, artiklerne får, hvis du bruger feeds’ene) og sidst men ikke mindst Priser .

Vh
Lars

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 7. Aug 10
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 08:45

Hej Lars,

Jeg synes du har et godt og spændende produkt, der bestemt har fanget min interresse.  

Jeg er dog fortsat ikke helt sikker på prisen for en samlet virksomhed.

"Ét abonnement = én bruger." 

"Vi yder ikke rabat ved oprettelse af flere brugere i samme firma."

Skal man såfremt man er flere ansatte oprette flere brugere?

Mvh. Revisorblogger

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:58

Hej Revisorblogger

Jeg vil lige forklare mit svar inden jeg svarer :-)

Et af målene med Skatteekstrakten er at få prisen barberet ned, "hvor alle kan/vil være med". Vi kan se på vores andre services, at vi bruger rigtigt meget tid (penge) på at administrere og overvåge aftaler. Det har vi skåret væk ved at have lavet en entydig regel om, at ét abonnement = én bruger, kortbetaling osv.

Det vi foreslår til firmaer, der vil have flere modtagere af ugemailen er, at de opretter en gruppemail lokalt, som sørger for at sende ugemailsene videre internt - eller alternativt gør det manuelt, og så i øvrigt deles om én bruger. To personer kan godt være logget på samtidigt fra to pc'ere (og for den sags skyld forskellige IP-adresser).

Det vil sige - flere ansatte kan godt deles om én bruger. Hvis man ikke selv vil administrere ugemailen internt, skal man have flere brugere.

Håber ovenstående svarer på dit spørgsmål - ellers så bare skriv igen :-)

Vh
Lars

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 7. Aug 10
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 09:02

Lars Gosvig:

Håber ovenstående svarer på dit spørgsmål - ellers så bare skriv igen :-)

Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:42

Lige et supplement - jeg har netop ændret lay-outet på artiklerne fra feeds'et så det er forholdsvist neutralt - og sådan, at det er vores kundes navn og kontaktdata, der fremgår.

Selvfølgelig er det ikke det samme som, at artiklen vises i virksomhedens (altså abonnentens) eget lay-out - men det er klart bedre, end det der først var lavet.

Se det nye lay-out ved at klikke på links'ene nederst på denne side: http://www.skatteekstrakten.dk/feeds.asp

Vh
Lars

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:32

Lige endnu et supplement.

Jeg er blevet spurgt, om man skal slette artikler og tekst, der er lagt ud på egen side, hvis man opsiger abonnementet.

Svaret er: Nej!

Tekst, vores abonnenter henter og gemmer, hvad enten det er til internt brug eller lægger ud på sine hjemmesider, er der "erhvervet endegyldig ret til at bruge" - også efter, at abonnementet er ophørt.

Vi må jo bare sørge for, at vores kunder bliver ved med at få valuta for deres penge, så de har lyst til at blive ved med at få nyt.

Vh
Lars

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)