Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spar penge på din - eller din virksomheds telefonregning

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Jul 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-)

Det er direkte salg fordi du som repræsentant sælger direkte til dine kunder og ikke Call me, det er på den måde det skal forstås :-)

Jeg skriver meget gerne en PB, til dig og jeg vil meget gerne komme forbi dig og give dig en personlig fremlæggelse, hvis du har lyst :-)

På den måde kan du få lov til at stille alle spørgsmål du vil og få 100 % indsigt i forretningen

MVH

Torfin

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Torfin Kabel Georgsen:
Jeg skriver meget gerne en PB, til dig og jeg vil meget gerne komme forbi dig og give dig en personlig fremlæggelse, hvis du har lyst :-)

Jeg vil meget gerne starte med en PB

Jeg anser mig selv for foholdsvis normalt begavet, og sælger i forvejen telefonabonnementer. Så jeg er sikker på at jeg nok skal forstå det :o)

Og ellers hører du fra mig.

Hvis det er interessant nok, vil jeg meget gerne mødes med dig. Men jeg vil ikke spilde hverken din eller min tid, så jeg starter med at kigge på det du sender, og så hører du hurtigt fra mig igen.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Torfin Kabel Georgsen:

Hej igen.

DET ER callme´s produkt jeg sælger og det hele foregår igennem callme´s hjemmeside.

Det er ACN som har lavet et samarbejde med call me så man kan sælge deres abonementer og mobiltelefoner og på den måde få kunder.

Det er et kanon produkt som man sagtens kan sælge mange af, desuden har callme nogle af de billigste hvis ikke de billigste mobiltelefoner på hele markedet.. så det er ikke svært at skaffe kunder som ACN repræsentant, beklager..

MVH

TOrfin

 

Gider du smide en PB med mere info? Hvordan foregår det i praksis? Hvordan er afregningsmodellen for mobilkunder osv.

ACN´s hjemmeside trænger vist til en opdatering, for priserne der går ud fra Call Me Free og der står at det ikke er muligt at købe telefoner.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 02:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår bare ikke, hvis prisen er den samme hvorfor så købe ved dig istedet for direkte ved callme ? hvad får kunden ud af det?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Jul 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Fordi jeg har gjot dig opmærksom på tilbudet og når jeg sælger til dem jeg kender vil de hellere støtte mig end callme.. Det skal callme naturligvis også for fortjening  på det, de giver mig bare en procentdel for have solgt deres produkt :-)

Du kan jo købe det ved mig for at støtte en ung iværksætter og min forretning, samtidig med jeg har gjort dig opmærksom på et tilbud der mulligvis kan spare dig penge :-)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)