Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firmaprofil færdig - jeg mangler DIN mening!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Nu skal I høre; jeg har sammen med en ven startet småt op med, at lave hjemmesider for lokale firmaer, og det går som sådan også godt.

Jeg vil ikke nævne for meget om siden(hvad vi kan, hvem vi er, hvad ligger vi vægt på osv.) og hvilke ideer vi mere har til den, da jeg egentlig gerne vil have
jer til at "gennemskue" dette.

Så kom med jeres vurdering af siden;

• Hvad er godt
  • Hvad er dårligt
  • Noget der skal ændres på?
  • Er teksten tiltalende?
  • Er det grafiske tiltalende?
  • Noget der skal tilføjes
  • Er den let at finde rundt på? - At få nødvendige informationer
  • Hvis I stod og manglede en hjemmeside, ville vi så kunne være relevante? - hvorfor ikke?

Sidens adresse er:

http://www.AlphaBusiness.dk

På forhånd tusinde tak fordi, at I gad tage jer tid til at hjælpe os - vi ser frem til jeres svar.

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 18:30

Ikke en eneste der har en kommentar? Det ville være super skønt, hvis nogle havde.

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1772
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 18:35

Ser da meget godt ud men måske er bogstaverne lige store nok :)

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 18:59

Samuel Blander Glaes:

Ikke en eneste der har en kommentar? Det ville være super skønt, hvis nogle havde.

Konceptet er cool, men synes alt ting er lidt for overvældende. Siden er meget stor, og det gør nok også en del.

VIlle gøre det midterste blå mindre, lægge lidt færre bokse på forsiden, samt generelt gøre tingene lidt mindre over overskuelige.

Udover det er det cool.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 19:49

Jeg kan endelig godt li siden. Men jeg syntes også at det hele er for sort. Jeg ved ikke hvad jeg skal sige til den blå farve. Den kan jeg sku heller ikke li, ved ikke hvorfor, syntes bare den hopper lige i mit hovede. ( har i evt overvejet at spilt teste siden, lave en i den farve og en i en anden farve ? ) 

Jeg savner også en fuld adr i bunden. Og jeg savner et Cvr nr. ( det er altsammen med til at skabe tryghed ) 

Under Referencer savner jeg mere en bare en kunde, Det må i ud og arbejde på. ( Evt yde noget gratis )

Jeg har du kan bruge det her til noget, og det var ikke for at være negativ for syntes sku at det er en flot side og et godt projekt. Så bare kør på ;-) 

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 19:58

Mange tak for jeres svar!

Kan se at en gennemgående ting ved jer er, at I synes at siden er lidt for "stor".

Er det også noget, andre folk mener?

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 20:01

Samuel Blander Glaes:

Mange tak for jeres svar!

Kan se at en gennemgående ting ved jer er, at I synes at siden er lidt for "stor".

Er det også noget, andre folk mener?

Ja, jeg syntes også den virker for stor, det bliver meget sådan "lige i hovedet på en"

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:32

hvid tekst på lyse blå baggrund gør teksten svær at læse især vis sider i et sider i et tog eller også nok sider udenfor i sollys

forvirrende forside det er hårdt at læse ald den tekst , hvorfor ikke dele det op i undersider og forklare det lidt bedre jeres service ydelse og derved findes siden også bedre i søgemaskinerne

tæt skrevet tæt tekst på undersider og uden under overskrifter, det er ikke særligt venligt overfor ordblind og gamle mennesker de får svært ved at læse siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:12

Jeg vil give de andre ret i at teksten er for stor, men jeg vil også gerne lige påpege at du starter med en header, så en stor reklame, dernæst din menulinje og så kommer dit indhold. Det er irriterende at scrolle ned med det samme, og det vil virke værre på små computere. Hvis du går ind og kigger din side på en notebook, men en 10 tommers skræm vil du blive overrasket tror jeg. 

Når det er sagt, vil jeg gerne tilføje at siden er rigtig flot. Jeg kan rigtig godt lide standardfarverne grå, sort og hvid, der er blandet med den blå. Det virker både pænt og professionelt.

----------------------------------

Guide til problemer med en langsom computer.

Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 09:29

Hej Samuel

Jeg synes at hjemmesiden er rigtig god, specielt boksene på forsiden der fortæller om hvad i laver, det giver et nemt overblik, da man bare kan skimme overskrifterne ned af siden og så læse det i den boks man har brug for.

Jeg synes generelt siden er lidt for stor, med det mener jeg skriftstørrelser og sådan. Det gælder menuen og ned efter. Toppen synes jeg har en rigtig god størrelse.

Du burde lave logoet i toppen til et link til forsiden, så folk nemt kan komme tilbage der til.

En idé kunne også være at du lavede sådan at man kunne trykke på hver ydelse på forsiden og så læse mere om dem, eventuelt priser og sådan :)

Med Venlig Hilsen
Bent B. Pedersen 

HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)