Hej Amino,
Jeg går lige i øjeblikket og har ingenting at lave udover at lave lektier og indtage alt for store mængder af usunde varer som den gode HHX elev jeg er. Jeg har gået med tanken om, at man købte restpartier af mærkevaretøj som Jack & Jones, Denim osv. som bare skulle smides ud(brændes), dog i mindre mængder. Ville det være noget der kunne være et markede for? Det vil nok være mest priserne der vil være ''salgsfaktor'' for den her slags varer, så det vil nok ikke være den største avance på det.
Jeg har tænkt på at starte med webshop, det vil dog koste omtrent 5-10.000 kr. hvilket er omtrent 1/3 af min tilgængelige kapital, så ved ikke om det er en dyr løsning. Eller kunne der være andre markeder for såkaldte restvarer? F.eks. stumpemarkeder. Der har jeg god erfaring for man kan få solgt mange varer(dog er det knallert reservedele jeg har solgt).
Det er dog kun en íde jeg fifler med indtil videre, jeg har mange ting i tankerne der kan tjenes penge på. Lige pt er det knallertreservedelene der tjener mine lommepenge. Er det noget DU syntes lyder som en god íde? Eventuelle forslag osv. er meget velkomne, jeg ved godt der ikke er mange detaljer men som sagt det er bare en íde.
Tusind tak på forhånd til alle jer gæve Amino brugere :)
|
Fritidssalg af J&J Denim osv.
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
- 1
Mejner Therkildsen
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)