Goddag Jeg har brugt de sidst fjorten dage, på at få nogle priser på levering af pakker. Både store og små firmaer er blevet spurgt og det er næsten samme svar rundt omkring! De gider ikke og levere til private kunder, eller også har de en meget høj pris til netop private kunder! Jeg mener bare at levering til netop hoveddøren derhjemme er den gode fordel der er ved at handle på nettet, hvis folk alligevel skal ud og køre for at hente pakken i pakkeshops eller ligende, så er der jo ikke nogen grund til at handle på nettet!
Nu har jeg set at der er ved at komme mange indlæg lige omkring dette emne. Er det blot os selvstændige på internettet der mangler og forklarer kunderne at det faktisk er dyrt at få leveret pakker hjem til hoveddøren eller kan vi gøre noget aktivt ved det! Thumps up til Helle (fra House of kids) for at bringe sagen op i medierne. Nu bruger jeg ikke selv Post Danmark. Men et mindre fragt firma, der klarer opgaven rigtig godt, men er nød til at sætte prisen lidt op- pga af stigende omkostninger. Kan vi ikke stå sammen mange af os nethandlende og skaffe noget volume til et fragtfirma, hvor vi derved også kan få bedre priser! Mange pakker giver ofte billigere priser! Vi skal da udnytte det gode netværk vi har herinde og stå sammen og kæmpe denne sag! Jeg bliver lidt frustreret over de stigende priser, jeg er bange for at kunderne forsvinder hvis jeg hæver prisen med næsten 100% Jeg er nød til at gøre det, for ikke at miste for meget på bundlinjen! Håber der sidder en person med den rette løsning:)
Venlig Hilsen Jesper Riel
|
Hej Jesper.
Jeg er så enig med dig, som man overhovedet kan være!
Jeg håber også inderligt, at vores netværk kan give en fragtmand tro og håb på, at tage chancen. Firmaet vil jo i hvert fald være sikker på at have kunder, så det må da være en faktor, der er værd at have med i baghovedet.
Jeg håber, at der er en Amino, der tør starte noget op, så alle os webshop-ejere kan få et billigere alternativ end Post Danmark.