Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

start firma

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg vil høre om der nogen her inde der kan gøre mig kloger i. jeg gåret med tanken om sælge elektronik fra nettet men det skal være billigt. er der nogen som ved noget om det

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 02:26

Hvad er "billigt" ? :)

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 09:07

Det er en forfærdelig branche du vil begive dig ind i, og så med alle de konkurrenter du får dig. For at skabe succes med sådan en virksomhed, som sælger elektronik, skal du virkelig skille dig ud på en eller anden måde. Hvis du kigger på dine konkurrenter, så ved du hvad du skal arbejde med.

1. Du skal VIRKELIG få en god kontrakt igennem med din leverandør, for at du skal kunne sælge produkterne billigt igen. Langt de fleste leverandører vil kun give rabat, hvis man køber i virkelig store mængder af gangen.

2. Du skal have reklamationerne på plads. Dvs. at du skal have aftaler med værksteder i hus, inden du starter din forretning.
    Nu ved jeg slf. ikke om du vil starte for dig selv, eller sammen med andre, men én ting skal du i hvert fald huske. Og det er at kunne følge op på reklamationssager, for dem vil du med 110 % sikkerhed støde på, og hvis butikken kommer til at køre rigtig rigtig godt, og du sælger meget, så kan du også være sikker på at reklamationerne vil komme til dig ;D

3. Elektronikbranchen er ikke der, hvor du kan tjene de store penge... eller det er det faktisk. Det kræver dog at du sælger rigtig meget, før det kan betale sig i længden. Elektronik er ikke de produkter, hvor der kan laves størst avance på.

Håber det er noget du kan bruge. Det er under ingen omstændigheder en kritik af dit valg af branche, men blot nogle ting som er rigtig gode, at have med i sine overvejelser inden du starte dit projekt.

Men held og lykke med det i hvert fald. 

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)