Hej og tak for din respons:) jeg kunne ikke få e's streg drejet:/ EDIT: Rettelse på øjet
|
Pænt :)
Hej og tak for din respons:) jeg kunne ikke få e's streg drejet:/ EDIT: Rettelse på øjet
|
Tak skal du have:) |
Og nu er jeg sku glad for at jeg alligevel købte det:) |
Det er blevet meget bedre end de første du lavede, men synes stadig der er langt fra dit logo til det en bruger herinde lavede til dig, som jeg synes udstråler kvalitet og tillid til det produkt du skal sælge.
|
......
Okay:) tak, men jeg er helt blank på hvad jeg kan gøre bedre:) kan du sige hvad det kunne være?
|
Hvorfor tager du ikke blot udgangspunt i hans logo og prøver selv hvis du må eller ligger pengene på bordet? |
......
Ja okay:) men jeg har ikke lyst til at lave mit logo helt om, så jeg tror bare det bliver som det er:) |
Jeg ved ikke om det var dette logo du tænkte på? Lyserøde kondom Jeg skulle have 500,- for at lave det færdig (var jo kun en hurtig skitse). Men han købte dette for 437,- istedet Men hvis Christoffer vil bruge det kan han jo bare sige til - og det er gratis hvis han køber layout til shoppen af mig :-) dbh |
Hej Cyberman, Selve logoet er ikke noget du skal prioritere 100% i denne branche. Så længe din webshop har en god opsætning + design så skal dine salg nok gå igennem. Om det er logoet du selv har lavet, eller om du betaler dig fra det, har stort set ingen indflydelse. |
Billigt logo - Professionelt logodesign