Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo til min webshop - giv feedback;)

Side 5 ud af 6 (60 indlæg)
Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

lmikkel:

Dit aller første forslag var *horribelt*, men det sidste her ser faktisk rimelig professionelt ud. Et par småting:

Stregen på kondomet er lidt rustikt/skitseagtig i forhold til stregen på teksten, som er mere plastikagtig. Det er ikke harmonisk. (Det skulle så være kondomets streg, der skulle ændres, da teksten er perfekt).

Måske ville K'et se bedre ud i lille skrift. Ved ikke, om det er fordi, det er et domæne.

Jeg synes, e'et ser en anelse utydeligt ud. Kunne den vandrette streg drejes en anelse, så den bliver mere vandret?

Hej og tak for din respons:) jeg kunne ikke få e's streg drejet:/

Men jeg har prøvet at gøre stregerne på kondomet, ligesom skrift fonten:) her er det så

EDIT: Rettelse på øjet

 

Tilmeldt 7. Dec 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Pænt :)

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal du have:)

Hvad syntes i andre?:) he

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Og nu er jeg sku glad for at jeg alligevel købte det:)

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er blevet meget bedre end de første du lavede, men synes stadig der er langt fra dit logo til det en bruger herinde lavede til dig, som jeg synes udstråler kvalitet og tillid til det produkt du skal sælge. 

 

......

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Webartisten:

Det er blevet meget bedre end de første du lavede, men synes stadig der er langt fra dit logo til det en bruger herinde lavede til dig, som jeg synes udstråler kvalitet og tillid til det produkt du skal sælge.

 

Okay:) tak, men jeg er helt blank på hvad jeg kan gøre bedre:) kan du sige hvad det kunne være?

 

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor tager du ikke blot udgangspunt i hans logo og prøver selv hvis du må eller ligger pengene på bordet?

......

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja okay:) men jeg har ikke lyst til at lave mit logo helt om, så jeg tror bare det bliver som det er:)


Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Webartisten:

Hvorfor tager du ikke blot udgangspunt i hans logo og prøver selv hvis du må eller ligger pengene på bordet?

Jeg ved ikke om det var dette logo du tænkte på? Lyserøde kondom

Jeg skulle have 500,- for at lave det færdig (var jo kun en hurtig skitse). Men han købte dette for 437,- istedet

Men hvis Christoffer vil bruge det kan han jo bare sige til - og det er gratis hvis han køber layout til shoppen af mig :-)

dbh
Jakob 

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cyberman,

Jeg synes dit seneste forslag til Kondomen.dk er ganske fint, og behøver faktisk ingen ændringer! Nu gælder det bare om at finde et passende design der konverterer nogle kunder :)

Selve logoet er ikke noget du skal prioritere 100% i denne branche. Så længe din webshop har en god opsætning + design så skal dine salg nok gå igennem. Om det er logoet du selv har lavet, eller om du betaler dig fra det, har stort set ingen indflydelse.

Billigt logo - Professionelt logodesign

Side 5 ud af 6 (60 indlæg)