Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg laver MLM og er ikke anonym

Side 7 ud af 8 (76 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Mikael christiansen:

fatter ikke en brik hvad du forklare , vi snakker om alt den vilde tekst du begynder på noget helt andet at snakke om , kan derved være det ikke gjorde det vilde , at der før manglet et ikke selv om et manglet ikke betyder det omvendte

Drop nu den snak om de sk... "vilde tekster!" Confused

Du bliver ved med at skære hele MLM-branchen over en kam - men som sagt: Det er ikke kun MLM-branchen, der benytter sig af sensationsoverskrifter eller markedsføring, der taler til folks drømme.

Overskriften er en "teaser" som skal få folk til at åbne indlægget. Nogen er gode til det - andre skruer lidt for meget op for charmen - sådan er det - og sådan vil det altid være.

Og hvis man skruer lidt for meget op for charmen i sin salgstale, så vil man af de fleste blive betragtet som useriøs.

Igen - det er ikke en MLM-ting. Sådan er det i alle brancher.

det er kun ekstrabladet.dk der laver disse vilde overskrifter , det høre ikke amino.dk til

du støtter lige lovligt meget brian og giver ham lidt for meget energi synes han var ellers stoppet med begyndte da så du synes hans start tråd var ok , jeg er vred på dig da du ødelægger mere i MLM end opbygger ved at støtte sådan du gjorde i den tråd, jeg ikke om du forsætter med ødelægge på denne måde med må prøve at støtte MLM tråde før de går galt igen , jeg lover selvfølgelige at være mere aktive for har alle et ansvar for det bliver godt sted og debattere og tvivler ikke den vidste du ikke havde givet det liv det var ok

vidste nu ville alle i fælles folk havde forklaret hvordan han skulle debattere , ja så havde det gået anderledes, vi sendte forskellige signak og ingen kan ikke sige de har et ansvar

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 14:54

Jeg vil lige give mit besyv:

Brian skulle lige have beskrevet bare kort i starten af sine tråde, hvordan det foregår:

Han kunne lige have skrevet kort om undervisningen, semenarier m.m.

Hvis han havde gjort det, så var det ikke kommet så vidt.

PS. Og selvfølgelig lidt om deres produkter også.

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 14:59

Mikael christiansen:

jeg drømmer også om en gratis skatte fri bil som brian skrev og mange flere gode historier , det er det vilde i ekstrem grad i ikke tog afstand boysen støtter lidt i starten og allan meget senere de 2 støtter især synes jeg

Der var mange ting jeg var uenig om med Brian i og havde også et indlæg rettet mod ham hvis du læser dem igennem. Men han stak halen mellem benene og lavede et nyt indlæg og jeg løber ikke efter en for at stille nogle spørgsmål som han så ikke svare på.

Der var også nogle godt ting han skrev men der var sikkert en grund til han røg ned med flere 100 karma P.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:03

Keld_J:

Mikael christiansen:

jeg drømmer også om en gratis skatte fri bil som brian skrev og mange flere gode historier , det er det vilde i ekstrem grad i ikke tog afstand boysen støtter lidt i starten og allan meget senere de 2 støtter især synes jeg

Der var mange ting jeg var uenig om med Brian i og havde også et indlæg rettet mod ham hvis du læser dem igennem. Men han stak halen mellem benene og lavede et nyt indlæg og jeg løber ikke efter en for at stille nogle spørgsmål som han så ikke svare på.

Der var også nogle godt ting han skrev men der var sikkert en grund til han røg ned med flere 100 karma P.

et er ikke nok når du skal være motiveret for at gøre MLM pupulært før det lykkes derved skal du ikke kun tænke han ikke svare første gang , så forsætte og prøv og overtale de andre MLM til at vejlede ham bedre i stod ikke samlet om det ikke var OK derved slår jeres stemme ikke helt igennem , 20 samlet er i stærkere end 17 samlet og 3 i mod ens stemme  alle samme , kan ingen snakke i mod , for ham brian har ingen stemme med sig, derved overtaler i ham hvordan dette forum fungere

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Skrevet kl. 15:09

Mikael christiansen:
et er ikke nok når du skal være motiveret for at gøre MLM pupulært før det lykkes derved skal du ikke kun tænke han ikke svare første gang

Rigtig men der var mange som stillede 1 spørgsmål og nogen flere ens spørgsmål. Uden svar .... No

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:15

Keld_J:

Mikael christiansen:
et er ikke nok når du skal være motiveret for at gøre MLM pupulært før det lykkes derved skal du ikke kun tænke han ikke svare første gang

Rigtig men der var mange som stillede 1 spørgsmål og nogen flere ens spørgsmål. Uden svar .... No

problemet var især i alle MLM ikke synes start indlægget var så forkert , vis i stod samlet om dette havde alt gået anderledes , han gider da ikke svare dem der siger forkert når andre støtter lidt, så i må være mere med en ens stemme vis i skal slå hel igennem med sikkerhed med jeres mening

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Skrevet kl. 15:20

Mikael christiansen:
jeg drømmer også om en gratis skatte fri bil

Ja du kan også drømme om lotto ... Det bliver først til et mål når du beslutter det for at gåre alt hvad der står i din mangt for at nå målet.

Men hvis du vil, kan du godt få 0 skat der er jo lande i mellemøsten med 0 skat så hvis du beslutter dig for at flytte så er verden åben. Mon ikke også der er et firma derned der smider en bil oven i lønnen.  

Men lov mig du får internet ellers går almino næsten i stå. Wink

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 15:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

problemet var især i alle MLM ikke synes start indlægget var så forkert , vis i stod samlet om dette havde alt gået anderledes , han gider da ikke svare dem der siger forkert når andre støtter lidt, så i må være mere med en ens stemme vis i skal slå hel igennem med sikkerhed med jeres mening

Mikael - jeg ved godt du skriver alt dette i MLM-trådene for at hjælpe.

Men det er ærlig talt lidt arrogant at du mener, at bare fordi du har et problem med sensationsoverskrifter, så skal alle andre også have det.

- eller at du mener, at alle på Amino, skal skrive overskrifter sådan som du kan lide dem.

Grunden til, at flere af disse tråde løb af sporet er bla. at du udelukkende kommenterede på overskriften - og du forholdt dig slet ikke til resten af indlægget.

Dette misforstod jeg selv i starten - og derfor kunne jeg ikke forstå, hvor du fik det med nemme penge fra - for det stod slet ikke i indlægget. 

Du mente så - at det var det, som overskriften lagde op til - hvilket du i princippet har ret i.

Jeg mener bare ikke, at man kan dømme et helt indlæg på en dårlig overskrift - og som jeg har sagt tidligere - så synes jeg, at indholdet i indlægget var helt OK, og derfor var jeg lidt ligeglad med overskriften.

Jeg synes ikke vi skal koge mere suppe på Brians indlæg.

Han skrev dem for at provokere - og det må man jo i den grad sige lykkedes.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:52

Allan I:

Mikael christiansen:

Mikael - jeg ved godt du skriver alt dette i MLM-trådene for at hjælpe.

Men det er ærlig talt lidt arrogant at du mener, at bare fordi du har et problem med sensationsoverskrifter, så skal alle andre også have det.

- eller at du mener, at alle på Amino, skal skrive overskrifter sådan som du kan lide dem.

Grunden til, at flere af disse tråde løb af sporet er bla. at du udelukkende kommenterede på overskriften - og du forholdt dig slet ikke til resten af indlægget.

Dette misforstod jeg selv i starten - og derfor kunne jeg ikke forstå, hvor du fik det med nemme penge fra - for det stod slet ikke i indlægget. 

Du mente så - at det var det, som overskriften lagde op til - hvilket du i princippet har ret i.

Jeg mener bare ikke, at man kan dømme et helt indlæg på en dårlig overskrift - og som jeg har sagt tidligere - så synes jeg, at indholdet i indlægget var helt OK, og derfor var jeg lidt ligeglad med overskriften.

Jeg synes ikke vi skal koge mere suppe på Brians indlæg.

Han skrev dem for at provokere - og det må man jo i den grad sige lykkedes.

hvad så næste gang så støtter du også det er OK , hvad sker så det samme igen jeg forstår ikke dig det du synes ikke er forkert , så når du synes det OK , med håber da flere af brugerne indenfor MLM vil støtte mig så i har en bedre chance for i bliver et mere populær erhverv og det gør vi kun i samlet folk , at vi vejleder folk korrekt

Vi kunne have undgået dette alle de tråde han havde lavet vis enkle ikke have støtte ham heldigvis forstår keld og nogle af de andre hvad jeg  mener det var forkert måde og er enig i det var en forkert måde

igen igen jeg siger det samme jeg er uening både i teksten og i  overskriften i den tråd  med kommenteret første overskriften da vi forvejen var uening om begge ting , med derfor forsætter jeg også for du har ikke forstået det er begge ting jeg er uening om selv om jeg har skrevet det mere end 20 gange , det er begge ting vi er uening om

jeg ser ikke problemet der med løbske men når jeg har skrevet mere end 20 gange det er både indlægget og overskriften vi uening i og du stadigvæk ikke forstår det , bliver tråden 40 indlæg længere , for siger det samme 20 gange og du kommentere videre , nogle nævnes overskriften kun i tråden , med indlægget før har givet udtryk , hvad mente om den tekst , jeg skrifter altså ikke mening

jeg kunne godt have ønsket mig brian havde være blevet her , for alle amino.dk bruger er starten svær , med når signaler ikke er ens , kan det værre forvirre for et hvert menneske

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 18:31

Så forstår jeg ikke hvorfor du skriver således i den tråd vi taler om:

Mikael christiansen:

jeg skrev fra start af det sådan jeg tolker overskriften så ved ikke hvorfor du har kommenteret mit indlæg

Og:

Mikael christiansen:

jeg fatter overhovedet hvordan du kan tolke hans overskrift så meget neutral , med du må komme med en bedre forklaring ...

Så nu siger jeg for sidste gang: jeg tolker IKKE overskriften. Jeg sammenholder overskriften OG indlægget.

For mig er overskriften en provokation til at åbne indlægget - og hans mission lykkedes i den grad!

Jeg ville aldrig selv lave sådan en overskrift - men jeg gør mig ikke til dommer over, hvordan folk bør lave overskrifter.

Hvis vi skal komme nogen som helst steder med denne diskussion, så må du copy/paste de sætninger fra Brians indlæg, som du synes er overdrevne eller vilde.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Side 7 ud af 8 (76 indlæg)