Jeg vil lave en Facebook-side til min nye hjemmeside om mobil og gadgets, men mangler et godt navn til siden. Så vil en FB-side der hedder " Mobil og Gadgets" være for kedeligt?, hvis ja, har du så en god ide til navn/titel på FB-siden om mobil og gadgets? |
Hej Thomas
Ud fra et neurologisk synspunkt er det effektivt at appellere til målgruppens følelser, da disse går direkte ind og påvirker vores beslutninger, herunder "Synes godt om"-beslutninger og købsbeslutninger.
Jeg tror dog det er begrænset hvor meget du kan appellere til folks følelser med en fanside om mobil og gadgets, men jeg er sikker på at nogle metoder er bedre end andre.
Det MÅ jeg bare ikke gå glip af
Giv dine potentielle fans en grund til at synes godt om siden. Her kan titlen også bruges. En undersøgelse har vist, at 33 % af Facebooks brugere bliver fan af en side, for at blive opdateret på nye produkter - Der er altså en stor gruppe, som er interesseret i, at få aktuelle nyheder om produkter.
Og hvis de ikke synes godt om din Facebook side, kan de ikke få disse, vel? Overbevis dem! ;)
"Nyheder om gadgets", "Eksklusive tips og tricks til din telefon" eller lignende kan alle være med til at udløse en følelse af, at man (næsten) ikke kan leve uden.
Håber du kunne bruge det til lidt ;)