|
(Håber dette kommer til at stå rigtigt, har aldrig brugt 'besvar' knappen herinde før :-) Jeg har som mange andre med vantro kontaktet Post Danmark for at høre, om jeg har forstået priserne korrekt, dvs. de helt absurde prisstigninger. Det havde jeg desværre! Samtalen handlede derfor om reelle eksempler på mine forsendelser og de kommende priser, og jeg bilder mig ind, at hun rent faktisk blev lidt chokeret over hvor meget de stiger i praksis. Jeg blev derfor opfordret til at sende en klage til PD direktionen med mine egne ord og allervigtigst eksempler på, hvad stigningerne betyder i praksis for mine forsendelser. Altså helt ned til eksempler med indhold og kassestørrelser og ikke mindst kroner-øre stigning. Jeg unlod ikke at nævne GLS, samt at jeg naturligvis hellere stiller mig i kø i min lokale postbutik efter BTC labels til de store pakker, når jeg alligevel afleverer dagens pakker. Alt sammen vidste den søde dame godt og derfor opfordrede hun mig til at skrive en klage. Hun sagde, at de går videre med de mange eksempler de bliver kimet ned med, men at de altså meget gerne vil høre det fra 'hestens mund' dem selv. Dette skal ses positivt og jeg vil derfor gerne opfordre så mange som muligt til det samme. Her er adressen hun sendte mig: Post Danmark A/S
Att.: Direktionsdirektorat
Tietgensgade 37
1566 København V
Bedste hilsner Pernille |
Pernille - paperdeluxe.dk:(Håber dette kommer til at stå rigtigt, har aldrig brugt 'besvar' knappen herinde før :-)
Jeg har som mange andre med vantro kontaktet Post Danmark for at høre, om jeg har forstået priserne korrekt, dvs. de helt absurde prisstigninger. Det havde jeg desværre! Samtalen handlede derfor om reelle eksempler på mine forsendelser og de kommende priser, og jeg bilder mig ind, at hun rent faktisk blev lidt chokeret over hvor meget de stiger i praksis.
Jeg blev derfor opfordret til at sende en klage til PD direktionen med mine egne ord og allervigtigst eksempler på, hvad stigningerne betyder i praksis for mine forsendelser. Altså helt ned til eksempler med indhold og kassestørrelser og ikke mindst kroner-øre stigning.
Jeg unlod ikke at nævne GLS, samt at jeg naturligvis hellere stiller mig i kø i min lokale postbutik efter BTC labels til de store pakker, når jeg alligevel afleverer dagens pakker. Alt sammen vidste den søde dame godt og derfor opfordrede hun mig til at skrive en klage. Hun sagde, at de går videre med de mange eksempler de bliver kimet ned med, men at de altså meget gerne vil høre det fra 'hestens mund' dem selv.
Dette skal ses positivt og jeg vil derfor gerne opfordre så mange som muligt til det samme.
Her er adressen hun sendte mig:
Post Danmark A/SAtt.: DirektionsdirektoratTietgensgade 371566 København VBedste hilsner Pernille
Her Pernille, glimrende ide at mange skriver til den adresse. Foreslår at vi alle sender en megapakke på 1 * 1 * 1 meter og spørger direktionen hvorfor en sådan pakke vil koste 1525 kr at sende på en B2C pakkelabel når den koster 80 kr at sende på en C2C pakkelabel.
Og spørge om de virkelig tror at bare en af deres erhverskunder er så dumme at betale 1525 kr når den kan sendes for 80 kr på en pakkelabel købt på posthuset.
Tror at 100 kubikmeter post på samme dag i det mindste må få dem til at overveje at et svar nok er skyldig... så lad os sende en stor kasse afsted allesammen i starten af næste uge :-)
Bliv gratis medlem