Hej Knud, Jeg forstår til dels godt din undren - vi har ikke været ude og rejse børster i fuld offentlighed, men det betyder nu ikke, at vi ikke har fat i denne sag. Men hvis vi skal kunne blive ved med at varetage vores medlemmers interesser også i fremtiden, skal vi også gå konstruktivt til værks. Det betyder blandt andet, at vi er nødt til at have alle facts på bordet, når vi går ind i en sag. Jeg kan kun opfordre stærkt til, at vores medlemsvirksomheder henvender sig til os med konkrete tal og beregninger på, hvad de nye priser kommer til at betyde for deres/jeres forretninger. Jo mere vi har at komme med, jo bedre. Men som jeg har skrevet tidligere i denne tråd, så kan vi ikke diktere Postdanmarks priser hvorend vi gerne ville. Vi kan til gengæld gøre en del for at forsøge at påvirke Christiansborg til at få postliberaliseringen igennem, så de alternative distributører får plads til at agere i fri konkurrence med Postdanmark. Og jo flere medlemmer - jo større stemme. Vi vokser heldigvis rigtig meget i både styrke og størrelse - der er sket meget i FDIH det seneste år :) VH Anne, FDIH |
Mit Navn er Abdellah, jeg er indehaver af Grøn Transport.
Grøn Transport levere i hele Danmark til yderst favorable priser ! Især på Sjælland. Vi har base i københavn
Vi lever dag til dag, akut, privat, erhvervs, samt nattekørsel. Små pakker, store pakker, paller.
Vi tilbyder os selv som fragtpartner, vi levere i hele København ( uanset hvor i Stor københavn ) for kr 299 + moms ,-
For Grøn Transport gælder det at, at vores økonomiske overskud, så går 2,5% af overskuddet til velgørenhed !
På den måde går dine penge også til et godt formål.
Kontakt 50 33 53 15
Sunnah@live.dk for et uforpligtet tilbud. Eller en privat besked her på Amino.
Velfærd for Alle.