Tak :·) min retfærdighedssans er yderste alarmberedskab i dag... Børsen, JP og ComOn er nu også kontaktet. Sig til hvis jeg mangler nogen som er vigtige!
Tak :·) min retfærdighedssans er yderste alarmberedskab i dag... Børsen, JP og ComOn er nu også kontaktet. Sig til hvis jeg mangler nogen som er vigtige!
Transportministeren, da han er ved at lukke nethandel i DK til fordel for udlandet.
Mener nu at GLS bringer til døren, men at man selv skal indlevere. Her er priserne for private og en erhvervsaftale gør det sikkert billigere.
GLS henter gerne dine pakker på firma adressen, dog er det billigste at få sendt til en firma adresse, og derefter deres pakkeshop løsning som er en del mere fleksibelt end at skulle hente på et posthus, da du her som kunde selv vælger om du vil hente din pakke i 7/11 eller i blockbuster, (+ en del andre landsdækkende kæder) Som har åbent langt ud over almindelig åbningstid .
Pakken kan trackes osv ligesom post DK, mht til prisen kommer det meget an på hvor mange pakker du sender på årligt plan om det kan svare sig at vælge GLS frem for post DK.
Håber du får noget ud af det. Synes det er ved at gå lidt over gevind med dem.
Med risiko for at få tæsk - hvad er så problemet med Post Danmarks priser
Problemet
er at vi herhjemme på ingen måde er konkurrencedygtige i forhold til
udlandet. Det er ekstremt meget billigere at sende pakker fra eks
tyskland eller england til danmark. 1/3 af alle danske handler
foretaget på nettet bliver pt lavet i shops udenfor landets grænser.
Hvorfor skulle mine kunder give 90 kr for en at få en pakke leveret fra
mig - hvis de kan få den fragtfrit eller meget billigt fra en engelsk
shop.....
Derudover er der virkelig mange varetyper det ikke kan
betale sig at sælge online længere. Eks en stor teddybamse som ikke
vejer meget, men fylder en del - den vil koste flere hundrede kroner at
sende.
Jeg tror faktisk også at folk generelt hellere vil tage
til byen hvis de kan spare 100 kr i fragt end at de lige æder de 50 de
betaler i dag.