Billedeffekten som er det dominerende element har i ikke rettighederne til. Det skulle svare til at andre ikke måtte sætte to legoklodser sammen fordi i har gjort det. Unikt er det forhold, at kunden har haft medbestemmelse omkring elementernes placering, men der er intet unikt i jeres kodning. Det vi jo også sjældent være tilfældet, da de fleste jo benytter redigeringssystemsoftware som også kan købes/benyttes af andre. Jeg vil ikke mene at i med denne side har skabt noget der kan siges at være så specielt at andre sider der ligner, nødvendigvis må være en kopi. |
mywebcreations.dk:Vi har designet den fra bunden af udfra kunden's ønsker og tanker. Jeg ved ikke meget om Joomla templates, men udgangspunkt med vores design er, at det bliver designet fra bunden af.
I bund og grund syntes jeg, at kopien er identisk, blot at den er ændret med blå farver.
Så mit spørgsmål er, om det er tilladt eller eller om vi kan gøre noget juridisk set.
Det andet domæne bruger Joomla CMS, og har lagt et template på der hedder: people_consult. Man ændre typisk ikke i templates navne når man uploader dem. Så det ligner imo at det er lavet specielt til denne side. Det bringer dig nok ikke videre, men det lader så bare til at det ikke er et standart template som ligger online.
Jeg ved ikke hvordan du står juridisk.