Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad holder jer igang?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var ikke for at kritisere dit indlæg eller noget, det var mere fordi der var en del nye ord, og vendinger som jeg ikk har hørt før:)...bare lige så vi fik det på det rene:)!

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 22:24

Cyberman29

Det var da også ærgerligt at du ikke kunne forstå det. Det er min fejl når jeg referer til det. Shame on me. :)

1.ste afsnit handler om, at det ikke altid går som du vil, men at det kan være betingelserne hvis man vil lege med "de store".

2.den afsnit handler om dit problem. At se pessimistisk på tingene.

3.de afsnit handler om at lade være med at være fin på den, uanset hvem du er. Det tjener ikke noget formål der kan gavne dig

4.de afsnit handler om at det er viljen der skaber resultaterne.

5.te afsnit handler om min signatur

6.te afsnit handler om at dine evner til at sælge dit produkt kan være vigtigere end dine kvalifikationer.

7.de afsnit handler om, at hvis kunden er tilfreds kan du også være det.

8.ende afsnit er pointen, nemlig at også DU kan lykkes med dit forehavende hvis du bare får fingeren ud, og ser udfordringer frem for problemer.

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 22:28

Michael:

Cyberman29

Det var da også ærgerligt at du ikke kunne forstå det. Det er min fejl når jeg referer til det. Shame on me.

1.ste afsnit handler om, at det ikke altid går som du vil, men at det kan være betingelserne hvis man vil lege med "de store".

2.den afsnit handler om dit problem. At se pessimistisk på tingene.

3.de afsnit handler om at lade være med at være fin på den, uanset hvem du er. Det tjener ikke noget formål der kan gavne dig

4.de afsnit handler om at det er viljen der skaber resultaterne.

5.te afsnit handler om min signatur

6.te afsnit handler om at dine evner til at sælge dit produkt kan være vigtigere end dine kvalifikationer.

7.de afsnit handler om, at hvis kunden er tilfreds kan du også være det.

8.ende afsnit er pointen, nemlig at også DU kan lykkes med dit forehavende hvis du bare får fingeren ud, og ser udfordringer frem for problemer.

TUSIND TAK:) det var virkelig nogle gode guldkorn du kom med der;)

Det bliver skrevet i baghovedet!!

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 22:35

Hej Cyberman..

Det er en rigtig god idé, at sætte sig nogle del mål og arbejde hen imod disse. Ved at bryde tingene ned i "bidder", får du lettere følelsen af resultater og succes. 

Alle vil gerne have en god forretning med flot hjemmeside med en masse trafik og kunder, men dette tager tid og hård arbejde. Man kan nemt føle at man knokler løs uden at se resultater, men de skal nok komme.

Tro på dig selv og dit projekt, og sæt nogle realistiske mål. På denne måde kommer du langt og bevarer  motivationen for projektet..

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 22:37

Daniel K:

Hej Cyberman..

Det er en rigtig god idé, at sætte sig nogle del mål og arbejde hen imod disse. Ved at bryde tingene ned i "bidder", får du lettere følelsen af resultater og succes.

Alle vil gerne have en god forretning med flot hjemmeside med en masse trafik og kunder, men dette tager tid og hård arbejde. Man kan nemt føle at man knokler løs uden at se resultater, men de skal nok komme.

Tro på dig selv og dit projekt, og sæt nogle realistiske mål. På denne måde kommer du langt og bevarer  motivationen for projektet..

Tak for dit bidrag!:) det vil jeg selvfølgelig tage til eftertanke!

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 00:38

Hey Christoffer

Jeg har haft sindsyg mange hårde og langvarige udfordringer som tidligere prof. bobslædekører, nuværende indkast-træner og verdensrekordholder i indkast.

Det vil tage noget tid, at remse op hvad der motiverer mig til at holde hjulene kørende. Istedet for synes jeg, at du skulle høre den podcast som Mark Jensen har lavet om mig:

Her er Amino-tråden:

http://www.amino.dk/forums/t/112624.aspx

De bedste hilsner

Thomas

Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 01:11

Jeg synes min motivation kommer i perioder, og det afhænger af hvordan jeg mentalt har det. Hvis jeg er glad og energisk er jeg langt mere motiveret til at påtage nye udfordringer.

Penge og materiale genstande motiverer mig utroligt godt, samt tanken om at tabe. Når jeg sidder fast med noget har jeg 2 valgmuligheder.

1. Søger hjælp.

2. Dropper det, flytter fokus til noget andet

For mig er det vigtigt at jeg ikke sidder fast i samme ting i meget lang tid, det demotiverer mig bare mere og mere.

Jeg prøver selvfølgelig så godt jeg kan at håndtere og løse problemet, det lykkedes også for det meste, men der er grænser for hvor meget tid jeg vil bruge på den samme ting.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 02:15

Godt spørgsmål!

Personligt har jeg et ret abstrakt mål som involverer at overtage verdenen.. Det første skridt i den plan er at skabe en helvedes masse virksomheder som har et kæmpe overskud, også begynder det rigtig sjove:

Enten at købe et område i Sahara eller bygge min egen flydende ø.. Herefter er "det bare at drive det bedste fungerende land".

Så når jeg støder på et problem (programmerer selv - så kender din CMS følelse), så tænker jeg lige på det, også har jeg motivationen igen!

Mere programmeringsspecifikt:
Har du problemer med noget programming, så hav altid www.StackOverflow.com og ASP.NET (hjemmesiden) ved hånden: Der er tonsvis af hjælp! Døgnet rundt!

Har selv brugt StackOverflow 2 gange i dag med mit GameLearner projekt! :-) 

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 06:19

Hey tak for alle jeres svar:)!

#Thomas: tak for dit svar, og jeg vil helt klart finde tid til at høre podcastet:)

#Anders: Det var sku sjovt som vi har det på samme måde, for min motivation kommer også i perioder, og tusind tak for dit bidrag:)

#Lars:  He, ja det var et lidt sjovt mål:) men jeg tænker bare giver det ikke mindre motivation når du har sat sådan nogle store mål, burde det ikke være omvendt?:)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:23

Hej Christoffer

Hvad der holder mig igang???

Det er at alternativet.

Forstået på den måde, at jeg p.t er i fuld beskæftigelse. Ved siden af. Og det er absolut ikke en dans på roser. Tværtom, så synes jeg at det bliver ringere og ringere forhold for lønmodtagerne i DK, specielt når man er ansat nede på gulvet.

Man er konstant i fare for at blive fyret. Man har stressede chefer der ikke er sin opgave voksen. Man har direktører der er direktører fordi at far havde penge til at købe en virksomhed og spytte millioner i den årligt. Og dette skal man præstere uden at nogen aner noget om hvad hvem laver. Da man har for travlt med at lege vigtig overfor ledelsen, uden at have det i noget.

Men når det nu er sagt, så er det også tit frustrende at have sin egen virksomhed, for her stiller kunder større og større krav, med kortere og kortere leveringstider. Samt at leverandører lukker, og man skal lave udvidelser for at kunne få bare lidt mere markedsandel.

Jeg har selv i det sidste halvandet år arbejdet på en udvidelse, men er så stadig ikke tilfreds, selvom mange af mine konkurranter ville være tilfreds på nuværrende tidspunkt. Så stiller jeg desværre nogle store krav. Og det betyder også at der vil gå omkring 3-6 månder minimum, før at det kommer op at køre produktion. De første test kørsler har så også udvist nogle mangler. Som der vil koste omkring 20k at få rettet. Så der er lys forude. Og lige pt ser bundlinien på projektet ikke særlig godt ud. Men håber at det betaler sig i de næste par år......det skulle have kostet 40k, og tage 3 månder.....og nu her har det kostet 40k og taget 18 månder.....og skal så af med 20k til+det løse.

Men det er også det som der gør at man får lidt adspredelse i hverdagen, for man kan ikke altid holde fokus på en ting, man skal tit også have nogle andre ting at brydde billdedet med. Men derved ikke sagt at man ikke skal holde fokus på sit kerne område.

Og husk på, var det nemt at være iværksætter/selvstændig, så var alle mennesker det jo. Det kræver noget af en. Og noget af det vigtigste er at kunne holde fokus, selv når det ser mørkest ud.

/Kenneth

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)