Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nye stjernetegn

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 10
Indlæg ialt: 294
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Godaften :)

Synes lige jeg vil gøre jer opmærksomme på følgende 

Tjek dit nye stjernetegn her :)

Smile

Venlig hilsen William Frost 

:o) 

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 01:25

Jeg synes det er så åndsvagt - har aldrig personligt gået så meget op i stjernetegn, men jeg gider da ikke til at skifte nu, når jeg har været vant til det i hele mit liv. 

Gad vide om de vil gøre det sådan, at man reelt er et andet stjernetegn? Man har ikke hørt så meget om det, men ved bare at der er en del kaos rundt omkring pga. dette. :-)

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 10:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja - jeg tænkte nok der var noget galt. Efter at slangebæreren er kommet frem i lyset, virker mit liv pludseligt meget mere harmonisk, da jeg nu er skiftet fra vægt til jomfru.

Hele familienlivet er også faldet på plads, da min kære hustru nu er rykket fra tvilling til tyr, så vi med Tyr/Jomfru kombinationen har opnået et perfekt match.

Problemet bliver nu at krydschecke alle de tidligere horoskoper - for at se om de passede meget bedre med virkeligheden - for ligesom at få klarhed over hvad der gik galt.

Jeg har altså i hele mit liv været placeret på den forkerte hylde...gad vide om jeg kan sagsøge nogen ?

Anyways, baseret på de nye informationer har min numerolog nu fortalt mig at det er meget bedre hvis jeg, med tilbagevirkende kraft (faktisk helt tilbage til d. 21 marts 1983) kalder mig Jaanx - så nu skal jeg også til at ændre alle mine signaturer....

Ærbødigst

Jaanx

(sarkasme,ironi og almindelig skepsis kan forekomme i ovennævnte - men det er bare et udtryk for uro i min frontal-aura)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)