Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem har snuppet kondoma.dk?

Side 6 ud af 7 (65 indlæg)
Tilmeldt 7. Dec 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

For det siger da langt mere om dig, end nogen anden i den her sag. Man kan da ikke udstille en person på formodninger, antagelser og tro. Nu må det stoppe, det er umodent og usagligt.

Altså, hvis det er sandt, at indlæget er fra d. 8. og domænet blev registreret d. 9., så ved jeg nu ikke. Jeg har intet tilovers for den slags. Det er ikke ligefrem noget, der skaber tillid og tiltro i samfundet.

Men klart, hvis det er et tilfælde, så tager jeg det da i mig igen :)

Jeg tænker på at du er i gang med at svinge et dobbelt ægget sværd min ven, for dine kommende kærester, kollegaer osv. kan jo også nu se dit åbenlyse angreb/udstilling af et totalt uskyldigt menneske.

Det var nu ikke mig, der skrev kontaktoplysningen, og det blev trods alt også gjort i form af en kontaktoplysning, ikke for at hænge nogen ud.

 

 

Tilmeldt 28. Jun 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Nu er Jim en af mine gode venner, og jeg er egentlig 50% af det, da jeg sætter det hele op, og han skulle betale omkostningerne for opsætning og jeg bruge min tid på udvikling.

Men I kan da få historien her: 

 - Vi ville have haft Kondoman.dk og det var ledigt sidste forår, men grundet eksamer m.v. skete der intet fra vores side

En lille webshop med produkter, som ikke skulle fylde det vilde i kælderrummet, og være vores egen lille legeplads, hvor vi egentlig ikke forventede at sælge det ville - men så "var i gang" så at sige. Men domænet var taget.

Nu er jeg egentlig aktiv lure herinde på Amino.dk, men har - desværre - ikke stødt på dette emne før nu, for lige "kondoma.dk" var rent tilfældigt at det valgt på det. Det lå på en side, sammen med kondoman.dk som havde en liste over "slettede domæner". Og det lød fint, da "kondom" bare skulle være en del af sidens domæne.

Idéen var som sagt at få os i gang med webshops, og planen var så at vi skulle finde en masse af de hersens småprodukter, og gå efter "mange bække små" og via SEO forsøge at blive dygtige til at hive folk ind. Og til det formål har vi købt SEO-LEX til netop at afprøve hvor "gode vi er til den slags" inden vi smider flere penge efter flere og dyrere produkter.

Jeg sidder nu og vil se om "kondoma.dk er fanget af google" og søger efter "kondoma.dk" og finder så det emne her. COME ONE! Der står en stor e-mail og du kunne bare have skrevet til den derinde, så havde Jim eller jeg svaret tilbage på ingen tid - og hvis du har smidt penge efter logo eller lign. kunne du have fået det til de der 100 kroner der blev smidt efter det hos GratisDNS.

Folk er hurtige til at dømme, og kondoma.dk navnet er lagt på hylden da der absolut ingen grund er til at spare 100 kroner på et nyt domænenavn, når det første der popper frem nu er beskyldninger om domænesnylteri, og at "der intet til overs er for ejeren".

Du skal dog være velkommen til at smide en e-mail fortsat, så får du det til kostpris. Ellers er domænet ledigt igen meget snart, da vi ikke vil starte med et domænenavn, som linker direkte til "dårlig omtale". Jeg er ikke sikker på at Spies's måde at tænke på omtale er korrekt i alle henseender ;-)

Tilmeldt 28. Jun 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Ps. Domænet er nu slettet, man kunne vælge at gøre det med det samme - troede kun man kunne ved "periodens udløb".

Så værsgo'!

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Sommer:

Nu er Jim en af mine gode venner, og jeg er egentlig 50% af det, da jeg sætter det hele op, og han skulle betale omkostningerne for opsætning og jeg bruge min tid på udvikling.

Men I kan da få historien her:

 - Vi ville have haft Kondoman.dk og det var ledigt sidste forår, men grundet eksamer m.v. skete der intet fra vores side

En lille webshop med produkter, som ikke skulle fylde det vilde i kælderrummet, og være vores egen lille legeplads, hvor vi egentlig ikke forventede at sælge det ville - men så "var i gang" så at sige. Men domænet var taget.

Nu er jeg egentlig aktiv lure herinde på Amino.dk, men har - desværre - ikke stødt på dette emne før nu, for lige "kondoma.dk" var rent tilfældigt at det valgt på det. Det lå på en side, sammen med kondoman.dk som havde en liste over "slettede domæner". Og det lød fint, da "kondom" bare skulle være en del af sidens domæne.

Idéen var som sagt at få os i gang med webshops, og planen var så at vi skulle finde en masse af de hersens småprodukter, og gå efter "mange bække små" og via SEO forsøge at blive dygtige til at hive folk ind. Og til det formål har vi købt SEO-LEX til netop at afprøve hvor "gode vi er til den slags" inden vi smider flere penge efter flere og dyrere produkter.

Jeg sidder nu og vil se om "kondoma.dk er fanget af google" og søger efter "kondoma.dk" og finder så det emne her. COME ONE! Der står en stor e-mail og du kunne bare have skrevet til den derinde, så havde Jim eller jeg svaret tilbage på ingen tid - og hvis du har smidt penge efter logo eller lign. kunne du have fået det til de der 100 kroner der blev smidt efter det hos GratisDNS.

Folk er hurtige til at dømme, og kondoma.dk navnet er lagt på hylden da der absolut ingen grund er til at spare 100 kroner på et nyt domænenavn, når det første der popper frem nu er beskyldninger om domænesnylteri, og at "der intet til overs er for ejeren".

Du skal dog være velkommen til at smide en e-mail fortsat, så får du det til kostpris. Ellers er domænet ledigt igen meget snart, da vi ikke vil starte med et domænenavn, som linker direkte til "dårlig omtale". Jeg er ikke sikker på at Spies's måde at tænke på omtale er korrekt i alle henseender ;-)

Okay okay:) jeg forstår dig udemærket godt, og det var heler ikke min mening med dette indlæg at nogen bare lige sådan skulle hænges ud eller på anden hvis få dårlig omtale, for hvis man læser mit indlæg ville jeg bare gerne vide om folk tror det var en tilfældig hed, eller ej, og så var det også lidt en reminder om at man skal huske som andre også har sagt, at købe domænet når man for ideen.

Men desværre har det udviklet sig så meget, at jeg syntes vi skal lade det ligge, og så må en er jer moderatorer der ude, gerne låse tråden:)

Håber i kan se hvad jeg mener når jeg beder om at få låst tråden:)

Mvh Christoffer

 

Tilmeldt 28. Jun 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hejsa Christoffer,

Eneste kritik af dig er at du ikke bare sendte en e-mail! Den lå på siden fra samme sekund den var registreret.

Du kan ikke gøre for at andre laver det om til en flamebait tråd. Så ingen harme fra mig til dig :-) - Tvært om skal du bare klø på, få gang i dine projekter, huske at uddannelse kan være en god ting også, og så skal du nok få masser af succes.

 

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Sommer:

Hejsa Christoffer,

Eneste kritik af dig er at du ikke bare sendte en e-mail! Den lå på siden fra samme sekund den var registreret.

Du kan ikke gøre for at andre laver det om til en flamebait tråd. Så ingen harme fra mig til dig :-) - Tvært om skal du bare klø på, få gang i dine projekter, huske at uddannelse kan være en god ting også, og så skal du nok få masser af succes.

 

Ja, det skulle jeg måske have gjort, men jeg var bare bange for hvordan du reagerede:/

Men tak for din backup til mine projekter:) og ja en uddanelse er altid god at have med sig, både så man kan tage et job, hvis man får underskud i forretningen og så man har noget at falde tilbage på, men det giver også en del erfaring;)!

 

Tilmeldt 28. Jun 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

ALDRIG vær bange for at skrive til NOGEN SOM HELST - bare tænk dig om hvad du skriver, og virk seriøs! Hvis du skal have fat på en specifik person, så skriv endelig! Det kan være DER du får dit livs aftale :-) Havde du skrevet, havde du denne gang faktisk fået domænet, for det skulle blot være en legeplads for os. Og så havde du sparet en masse besvær og tanker. Eneste ændring for os er at vi skriver et andet domænenavn i stedet, smider samme effekter på - og vupti, nyt logo, nyt navn. 

En af mine første kunder var en kendis, og jeg var SÅ nervøs for så bare at finde ud af det var en helt almindelig person bagved, som var mere jordnær end mange af mine andre kunder, og faktisk endte med et helt igennem perfekt samarbejde. 

Og hvis jeg havde svaret din e-mail med:

"Din store idiot, du skal da ikke forsøge at stjæle min forretning." kunne du jo bare slette mailen og tænke "Arrogante stodder, håber du dør i en brand", skrive "Det er helt i orden, tak for din tid" og så have gået til plan b -> Nyt navn. :-)

Nok om det, ingen harme herfra overfor dig... :)

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, det vil jeg huske til en anden gang:) tak for din venlighed:)

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Fint at i har fundet ud af det rødder...;-)

Denne tråd viser hvor nemt det er at blive hængt ud, p.g.a. små misforståelser, hvilket ikke bliver mere latterligt.

Mange mennesker er sgu tit alt for hurtige til at drage konklusioner og idéer om andre, hvilket er en del af den grimme jantelov som hersker her i landet. Desværre er amino.dk ikke fritaget for den slags mudderkasteri... - så vi må sgu leve med det...

Men føj for s****! ;-)

Ha' en dejlig dag.

Dbh Rasmus

Tilmeldt 7. Dec 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld min harme også, så - har bare også haft oplevelser med domænehajer - jeg er så træt af det :)

Ved nu ikke, om det er lige præcist er jantelov... sure, vi har rigtig meget af det i Danmark og det er SÅ irriterende for iværksættere.

Synes, at amino er et rimelig jantefrit sted :D

Side 6 ud af 7 (65 indlæg)