Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig kvalitets softwareudvikling / programmering tilbydes.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 15. Jan 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Hvis der er nogen der har større eller mindre udviklings projekter og mangler udviklere, så har jeg interesseret i at hjælpe til billige penge i fritiden.

Jeg har mange års erfaring med udvikling af IT systemer og arbejder til daglig som senior udvikler hos en international IT konsulent virksomhed, hvor jeg udvikler store komplekse løsninger. Til dagligt udvikler jeg primært i nyeste Microsofts .NET teknologier, men har også kompetencer inden for java, php, delphi, x86 assembler mm.

Både applicationsudvikling (Winforms, WPF) og webudvikling er en mulighed, dog ikke egentlig design arbejde.

Jeg arbejder struktureret og udvikler i høj kvalitet med brug af design patterns / best practices, objekt orienteret programmering og vel dokumenteret kode.

Udover udvikling har jeg stor erfaring i agil udvikling, bugtracking systemer, krav afdækning og projektledelse.

Jeg leverer naturligvis faktura på alt arbejde og giver gerne estimater på forhånd.

Ingen opgaver er for små.

Kontakt mig hvis du har et projekt eller noget løbende arbejde og kunne bruge en erfaren udvikler.

/Codestyle

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 19:01
Kunne godt tænke mig, at høre dine time priser samt se noget du har kodet? Kunne godt være interesseret i at få udviklet noget.
Tilmeldt 15. Jan 11
Skrevet kl. 19:05

På hvilken e-mail kan jeg kontakte dig?

Tilmeldt 15. Jan 11
Skrevet kl. 10:52

Jeg søger stadig udviklingsarbejde hvis der er nogen der kunne have opgaver liggende.

Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 11:10

Du må gerne sende en mail på : jb@onedrop.dk

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 11:46

Kristian har sendt dig en PM :-)

Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:51

Vil meget gerne høre nærmere fra dig og se et par eksempler på dit arbejde. Står og leder efter en partner til produktion af side. Vil du kontakte mig på lschonthal@gmail.com? Mvh, Louise

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 11:53

Casper Blom:

Du kan skrive til kristian på :-)

Han fik en PM, så mailen ikke skulle stå fremme på siden :O/

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 12:14

Super :)

Tilmeldt 15. Jan 11
Skrevet kl. 17:03

Jeg skulle nu have sendt alle et svar, men hører naturligvis gerne fra andre der måtte have brug for min ekspertise.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)