Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig kvalitets softwareudvikling / programmering tilbydes.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Codestyle, jeg leder efter en udvikler til mit www.holidayplanner.net system som er kodet i php og mysql. Selve operativsystemet er linux (håber jeg du kender til) og vil høre hvilke priser du holder samt om du kunne ha interesse i at arbejde for mig :)

jeg har før benyttet mig af swiftmedia, men de har for travlt og kan ikke hjælpe mig mere... Og søger derfor kvalificeret arbejdskraft

mail: christian@dansoft-innovation.dk

/Christian

Fra Lyngby
Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 21:14

Ser frem til at høre fra dig :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:27

Dansoft-Innovation:

Hej Codestyle, jeg leder efter en udvikler til mit www.holidayplanner.net system som er kodet i php og mysql. Selve operativsystemet er linux (håber jeg du kender til) og vil høre hvilke priser du holder samt om du kunne ha interesse i at arbejde for mig :)

jeg har før benyttet mig af swiftmedia, men de har for travlt og kan ikke hjælpe mig mere... Og søger derfor kvalificeret arbejdskraft

mail: christian@dansoft-innovation.dk

/Christian

Hej Christian,

Det er et ret gammelt indlæg du har svaret på :O

Men vi kan sagtens løse din opgave :) Du er meget velkommen til at kontakte mig på jh@webname.dk :) Vil godt tilbyde dig de første to programmeringstimer helt gratis, uden binding, så kan du selv teste vores kvalitet :-)

Dbh Jannik

Fra Lyngby
Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 21:41

Hej Jannik, I know :) fedt at nogle reagerer, for jeg har seriøst brug for nogle som kan hjælpe mig videre. Har du / I nogle sider man kan se eller projekter? og er der sikkerhed for de opgaver bliver løst efterfølgende som jeg stiller til Jer ? jeg har desværre spildt alt for meget tid og det skal ikke ske igen, håber jeg du forstår :)

jeg skal nok sende lidt bedre information til din mail, så du ved hvad det drejer sig om :)

/Christian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:47

Dansoft-Innovation:

Hej Jannik, I know :) fedt at nogle reagerer, for jeg har seriøst brug for nogle som kan hjælpe mig videre. Har du / I nogle sider man kan se eller projekter? og er der sikkerhed for de opgaver bliver løst efterfølgende som jeg stiller til Jer ? jeg har desværre spildt alt for meget tid og det skal ikke ske igen, håber jeg du forstår :)

jeg skal nok sende lidt bedre information til din mail, så du ved hvad det drejer sig om :)

/Christian

Hej Christian,

Vi tager aldrig imod en opgave som vi ikke kan/vil løse. Men et generelt råd er at når du bestiller en ydelse, så bør du have en meget klar aftale mht leveringsdatoen - og så løs det i nogle små bidder/etaper, så deadlinen altid er lige rundt om hjørnet :)

Det værste man næsten kan give en programmør, er en stor bunke af opgaver - da programmørere tit ikke bliver ret multiveret af det. :-)

Men generelt er der ikke nogle sikkerhed for noget :) Den største referance, jeg lige umiddelbart kan komme i tanke om, som jeg kan sige frit, er nok SmartBii.com - men vi har mange andre store referencer - men dem må du få på mail istedet :)

Tilmeldt 15. Jan 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 08:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Christian.

Jeg har sendt dig en mail til din e-mail.

Og til Jannik - det er efter min mening ikke særlig pænt at skrive i en andens tråd og tilbyde en konkurrerende ydelse. Godt nok er tråden gammel, men alligevel. Men måske er det bare mig?

Med venlig hilsen

Kristian

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 08:06

Codestyle:
Og til Jannik - det er efter min mening ikke særlig pænt at skrive i en andens tråd og tilbyde en konkurrerende ydelse. Godt nok er tråden gammel, men alligevel. Men måske er det bare mig?

Her vil jeg godt give trådstarter ret ;)

/allan

Fra Lyngby
Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 21:42
Side 2 ud af 2 (18 indlæg)