Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endelig: Pengekabalen.dk er købt og så skal der skrives...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Så besluttede jeg mig endelig for en navn og et webhotel til min nye blog om privatøkonomi. Valget faldt på Pengekabalen.dk og Meebox fik webhotellet.

Nu glæder jeg mig bare til min webmaster får smidt det på, så jeg kan begynde. Jeg har allerede skrevet et par indlæg, så der er indhold fra start.

Fedt! God weekend til Jer alle!

Michael

Fra København Ø
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 215
Fra  Europanet.dk Skrevet kl. 14:30

Det lyder spændende, det glæder jeg mig til at følge.

Held og lykke med projektet.

Tilmeldt 7. Jun 06
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 14:38

Spændende. Så kan dette link måske være noget for dig: http://www.spiir.dk - en eller anden service med budget/overblik for private. Der har været lidt "hype" omkring det på twitter og facebook.

(Jeg har ikke noget med det spiir projekt at gøre) 

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 14:48

Tak for ordene til Jer begge. Hopper lige på Spiir og kigger...

Michael

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 14:52

Kan se, at det er hende fra Luksusfælden fra TV3, der står bag.

Kunsten med privatøkonomi er, at det skal være så enkelt som muligt at holde styr på. Jeg har lavet et excelark, som jeg selv synes er lettilgængeligt. Det udleveres gerne helt gratis.

Michael

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 14:58

Indkøberen/Fokus:

Kan se, at det er hende fra Luksusfælden fra TV3, der står bag.

Kunsten med privatøkonomi er, at det skal være så enkelt som muligt at holde styr på. Jeg har lavet et excelark, som jeg selv synes er lettilgængeligt. Det udleveres gerne helt gratis.

Michael

Du kunne også gøre det sådan, at folk fik det gratis ved at tilmelde sig dit nyhedsbrev.

Men ellers god ide og bliver spændende at følge.

Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 15:13

Hej

Nu ved jeg ikke hvor stort sitet bliver eller hvor lang tid det tager for din webmaster at sætte siden op. Men hvis det tager sin tid før siden kommer på vingerne. Vil jeg anbefale dig at sætte en lille side op med lanceringsdato og hvor folk blive tilmeldt en email liste. Så de kan få besked når sitet er i luften.

God weekend Smile

De bedste hilsner

Freelancerbasen.dk

FREELANCERBASEN - KLIK HER FOR AT FÅ BESKED

- Gratis portal for virksomheder & freelancere, kommer snart.

Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 15:28

Godt, så kan lære få dtyr på sin økonomiBig Smile

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 20:48

Kristian Konradsen:

Du kunne også gøre det sådan, at folk fik det gratis ved at tilmelde sig dit nyhedsbrev.

Men ellers god ide og bliver spændende at følge.

Hej Kristian

Jeg har tænkt lidt over det, og det skal være gratis uanset tilmelding til nyhedsbrev eller ej. Jeg vil helst have læsere, som kommer pga. det gode indhold end tvinge folk, fordi jeg har noget, de gerne vil have.

Men tak for kommentaren iøvrigt.

Michael

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 20:50

Freelancerbasen:

Nu ved jeg ikke hvor stort sitet bliver eller hvor lang tid det tager for din webmaster at sætte siden op. Men hvis det tager sin tid før siden kommer på vingerne. Vil jeg anbefale dig at sætte en lille side op med lanceringsdato og hvor folk blive tilmeldt en email liste. Så de kan få besked når sitet er i luften.

God weekend Smile

De bedste hilsner

Freelancerbasen.dk

Det skulle gerne blive lanceret i løbet af den kommende uge. Jeg har allerede 4-5 artikler, så der er indhold med det samme. De er dog ikke SEO-optimeret. Det må jeg tage fat i omend jeg er lidt af en novice udi den kunst...

Michael

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)