Spændende. Så kan dette link måske være noget for dig: http://www.spiir.dk - en eller anden service med budget/overblik for private. Der har været lidt "hype" omkring det på twitter og facebook.
(Jeg har ikke noget med det spiir projekt at gøre)
Kan se, at det er hende fra Luksusfælden fra TV3, der står bag.
Kunsten med privatøkonomi er, at det skal være så enkelt som muligt at holde styr på. Jeg har lavet et excelark, som jeg selv synes er lettilgængeligt. Det udleveres gerne helt gratis.
Kan se, at det er hende fra Luksusfælden fra TV3, der står bag.
Kunsten med privatøkonomi er, at det skal være så enkelt som muligt at holde styr på. Jeg har lavet et excelark, som jeg selv synes er lettilgængeligt. Det udleveres gerne helt gratis.
Michael
Du kunne også gøre det sådan, at folk fik det gratis ved at tilmelde sig dit nyhedsbrev.
Nu ved jeg ikke hvor stort sitet bliver eller hvor lang tid det tager for din webmaster at sætte siden op. Men hvis det tager sin tid før siden kommer på vingerne. Vil jeg anbefale dig at sætte en lille side op med lanceringsdato og hvor folk blive tilmeldt en email liste. Så de kan få besked når sitet er i luften.
God weekend
De bedste hilsner
Freelancerbasen.dk
FREELANCERBASEN - KLIK HER FOR AT FÅ BESKED
- Gratis portal for virksomheder & freelancere, kommer snart.
Du kunne også gøre det sådan, at folk fik det gratis ved at tilmelde sig dit nyhedsbrev.
Men ellers god ide og bliver spændende at følge.
Hej Kristian
Jeg har tænkt lidt over det, og det skal være gratis uanset tilmelding til nyhedsbrev eller ej. Jeg vil helst have læsere, som kommer pga. det gode indhold end tvinge folk, fordi jeg har noget, de gerne vil have.
Nu ved jeg ikke hvor stort sitet bliver eller hvor lang tid det tager for din webmaster at sætte siden op. Men hvis det tager sin tid før siden kommer på vingerne. Vil jeg anbefale dig at sætte en lille side op med lanceringsdato og hvor folk blive tilmeldt en email liste. Så de kan få besked når sitet er i luften.
God weekend
De bedste hilsner
Freelancerbasen.dk
Det skulle gerne blive lanceret i løbet af den kommende uge. Jeg har allerede 4-5 artikler, så der er indhold med det samme. De er dog ikke SEO-optimeret. Det må jeg tage fat i omend jeg er lidt af en novice udi den kunst...