Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

fra dansk til engelsk

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 18. Aug 06
Indlæg ialt: 190
Fra  Denker Media - oversættelsesbureau Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Girl-Shop Det er lige der det kommer ind, mit engelsk er ikke så godt til at kunne det

Ak ja, men det koster ikke noget at indhente et uforpligtende tilbud hos en dansk-engelsk oversætter eller et professionelt bureau, der kan håndtere sådanne opgaver.

Hilsen Martin
Denker Media oversættelsesbureau

Tilmeldt 21. Oct 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 15:33
Fra København
Tilmeldt 18. Aug 06
Fra  Denker Media - oversættelsesbureau Skrevet kl. 15:53

Søg en der der studerer komunikation, så får du det bedste resultat til det du skal bruge.

Jeg tror ikke man skal lede efter én, der studerer kommunikation, hvis man har brug for en dygtig oversætter. Eksempelvis benytter vi udelukkende modersmålsoversættere og færdiguddannede translatører, der om nogen har væsentlig større erfaring i oversættelse af tekster, artikler, juridiske dokumenter, hjemmesider m.v., end studerende har. Oversættelse er et håndværk, hvor det er vigtigt at kvaliteten er i orden.

Hilsen Martin

Tilmeldt 21. Oct 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 16:08
Det er muligvis bedre med en færdig uddannet translatør, men det er også sådan ca. fem gange så dyrt.

Jeg har rigtig gode erfaringer med at bruge cbs og det har sparet mig for mange penge.

Fra København
Tilmeldt 18. Aug 06
Fra  Denker Media - oversættelsesbureau Skrevet kl. 16:23
En translatør er naturligvis dyrere end en studerende. Den uddannelsesmæssige baggrund og ikke mindst erfaring med oversættelser spiller en stor rolle. Mange studerende, der oversætter, gør det for at tjene en ekstra skilling, hvilket man ikke kan klandre dem for. Men studerende har næppe den kvalitetssikring, som flere bureauer tilbyder. En kvalitetssikring af oversættelsen, der blandt andet betyder, at teksten gennemlæses/korrekturlæses af flere andre translatører inden den afleveres til kunden. Sådanne procedurer koster naturligvis!

Hilsen Martin

Tilmeldt 27. Feb 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:28
Er der nogle der kender en der kan gøre det til en rimlig pris.
Tilmeldt 8. Feb 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:32
Jeg mangler en der kan gøre det hurtig.

Eller hvad vil det ca koste?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)