Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi har som oftest selv fortjent det

Side 6 ud af 6 (60 indlæg)
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Hos LR skulle jeg så mene at vi lever op til din konklution af mærkevarer

Allan I:
Personligt vil jeg mene, at når du kan line en række kendisser op, som siger god for produktet, så er man i det mindste tæt på at være en mærkevare...

Hos os er kendisserne selv med til at udvikle duftene, designe flakonerne etc og så er de provisionslønnet. Deres navn er ikke kun en pose penge værd i vores forretning. Der stilles krav til dem som samarbejdspartnere.

Så kendisserne arbejder hos Diesel, Armani, Pacco Rabanne, Dior osv, og derefter går de over til LR, hvor duftene så udgives?

LRs duftserie er efterligninger af de populære dufte fra de store modehuse. Come on hvorfor lyve overfor folk?

Sidst var der en LR dude herinde, som mente at LR havde opfundet Jungleman, og nu laver LR alle duftene selv... Det er derfor jeg oftest hader MLM folk, når de er nødtil at opdigte "sandheden" for at kunne sælge produkterne!

For det første er jeg ikke en Dude!!!

Og ja jeg skal love for der er had fra din side :-) men jeg vil hermed gerne invitere dig personligt med ned til vores hovedkontor i Ahlen - Så kan du se med egne øjne - hvor og hvordan det foregår inden du udtaler dig!

Mvh

Anne-Dorthe

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

Så kendisserne arbejder hos Diesel, Armani, Pacco Rabanne, Dior osv, og derefter går de over til LR, hvor duftene så udgives?

LRs duftserie er efterligninger af de populære dufte fra de store modehuse. Come on hvorfor lyve overfor folk?

Sidst var der en LR dude herinde, som mente at LR havde opfundet Jungleman, og nu laver LR alle duftene selv... Det er derfor jeg oftest hader MLM folk, når de er nødtil at opdigte "sandheden" for at kunne sælge produkterne!

At du orker Morten :)

Det er korrekt som Fashion skriver, at det kun er få af de helt store der udvikler deres egne dufte, og jeg vil for nogle af dems vedkommende endda postulere at de også få lavet duften ude af huset.

Det er et ekstremt håndværk at fremstille kvalitetsdufte og der findes ikke mange på verdensplan der har de ypperste ting.

Vor leverandør af duft, hvorfra vi får dufte der ikke indeholder de 26 mest allergene duftstoffer, har ALLE dufte fra de store, og her kan firmaer som LR, mig og andre så købe disse "kopi" dufte nogle måneder efter de er kommet på markedet og ofte før de er på det danske marked i øvrigt.

Det giver i øvrigt ingen mening for en virksomhed som LR at fremstille sine egne dufte, det kan ganske enkelt ikke betale sig. Det skal dog siges, at ALLE inkl. LR, mig, dig, Fashion kan komme med forslag til duftkombinationer og derved skabe vores egen helt unikke duft, men det er igen ud fra eksisterende dufte eller sammensætning heraf.

De førende er italienske og franske firmaer.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:45

multi level marketing:

Og ja jeg skal love for der er had fra din side :-) men jeg vil hermed gerne invitere dig personligt med ned til vores hovedkontor i Ahlen - Så kan du se med egne øjne - hvor og hvordan det foregår inden du udtaler dig!

Var det dig, som påstod af Jungleman var opfundet før Le Male fra Jean-Paul?

Jeg har intet had... Faktisk skrev jeg tidligere i denne debat, eller en af de mange andre Brian har oprettet, at LR er et af de fair og gode MLM selskaber. Så hvor er hadet lige?
Er hadet at du giver forkerte oplysninger? I såfald hader jeg alle, som er nødtil at digte deres egen sandhed, om de arbejder med MLM eller er bilforhandlere...

Tilmeldt 4. Jan 11
Skrevet kl. 15:55

Fashion-Seller:

multi level marketing:

Var det dig, som påstod af Jungleman var opfundet før Le Male fra Jean-Paul?

Jeg har intet had... Faktisk skrev jeg tidligere i denne debat, eller en af de mange andre Brian har oprettet, at LR er et af de fair og gode MLM selskaber. Så hvor er hadet lige?
Er hadet at du giver forkerte oplysninger? I såfald hader jeg alle, som er nødtil at digte deres egen sandhed, om de arbejder med MLM eller er bilforhandlere...

Du skrev vist selv at du hader mlm folk ;-)

Men ovenstående er det et ja til min invitation?

Mvh

Anne-Dorthe

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:05

multi level marketing:

Du skrev vist selv at du hader mlm folk ;-)

Nu må du simpelthen spænde hjelmen, og lære at læse det som jeg skriver! Jeg har ALDRIG skrevet jeg hader MLM folk!!!

LÆS HELE NEDENSTÅENDE AFSNIT! Også sætningen EFTER KOMMAET!

Fashion-Seller:

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:06

Lagersalg123 - JEN:

At du orker Morten :)

Jeg giver os op... Vi er nede på et niveau, hvor man ik engang kan læse og forstå en simpel tekst mere... Indifferent

Tilmeldt 4. Jan 11
Skrevet kl. 16:15

Jeg opfatter det som et nej tak så... og må så gå ud fra at du egentlig slet ikke ønsker at opleve sandheden omkring LR´s duftproduktion på egen hånd.

Ellers er du så hjertelig velkommen til at tage kontakten til mig igen!

mvh

Anne-Dorthe

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:35

multi level marketing:

Jeg opfatter det som et nej tak så... og må så gå ud fra at du egentlig slet ikke ønsker at opleve sandheden omkring LR´s duftproduktion på egen hånd.

Hva vil du vise mig?

Jeg kender 2 LR sælgere fra mit nabolag, hvor jeg nemt kan dufte til hele serien. Og sammenligner jeg serien med parfumer fra Douglas, så er det sjovt nok efterligninger efter Jean-Paul, Armani, Lacoste, Diesel, Paco Rabanne mm...

Og hvis du ik mener det er det, hvorfor sammenligner alle LR folk så med disse brands, når de sælger denne "star-serie"? Er det ik forkert at sammenligne med noget, som intet har til fælles?

Tilmeldt 4. Jan 11
Skrevet kl. 17:14

Fashion-Seller:

multi level marketing:

Hva vil du vise mig?

Jeg kender 2 LR sælgere fra mit nabolag, hvor jeg nemt kan dufte til hele serien. Og sammenligner jeg serien med parfumer fra Douglas, så er det sjovt nok efterligninger efter Jean-Paul, Armani, Lacoste, Diesel, Paco Rabanne mm...

Og hvis du ik mener det er det, hvorfor sammenligner alle LR folk så med disse brands, når de sælger denne "star-serie"? Er det ik forkert at sammenligne med noget, som intet har til fælles?

Jeg kender ingen fra LR der sammenligner med andre dufte og jeg tilbyder dig muligheden for at komme ned og opleve hvad der reelt foregår hos LR for at du bedre kan udtale dig - Hvis det ingen interesse har så sig det, nu har du fået budet og det holder jeg ved - ellers lad os ikke spilde mere af hinandens tid!

Mvh

Anne-dorthe

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

multi level marketing:

Jeg kender ingen fra LR der sammenligner med andre dufte og jeg tilbyder dig muligheden for at komme ned og opleve hvad der reelt foregår hos LR for at du bedre kan udtale dig - Hvis det ingen interesse har så sig det, nu har du fået budet og det holder jeg ved - ellers lad os ikke spilde mere af hinandens tid!

Så du har aldrig oplevet, at nogen siger, at f.eks Jungleman dufter som Jean-Paul, men at den kun koster ½ pris i forhold til Jean-Paul i Matas? Er den helt ny for dig?

Jamen jeg vil da gerne komme til Ahlen, men hvilken kendis er der så? Altså du siger kendisserne er med til at lave parfumerne, hvilket må betyde at jeg dermed også kan møde dem? Eller?
Jeg kender meget mere til LR end du tror, og jeg har sjovt nok aldrig snakket dårligt om LR, blot den måde du og andre prøver på at sælge nogle produkter på. Dvs produkterne mm er super duper, men sælgerne (læs dig og andre herinde) er "NOT GOOOOOD"...

Side 6 ud af 6 (60 indlæg)