For det første er jeg ikke en Dude!!! Og ja jeg skal love for der er had fra din side :-) men jeg vil hermed gerne invitere dig personligt med ned til vores hovedkontor i Ahlen - Så kan du se med egne øjne - hvor og hvordan det foregår inden du udtaler dig! Mvh Anne-Dorthe |
Fashion-Seller:Så kendisserne arbejder hos Diesel, Armani, Pacco Rabanne, Dior osv, og derefter går de over til LR, hvor duftene så udgives?
LRs duftserie er efterligninger af de populære dufte fra de store modehuse. Come on hvorfor lyve overfor folk?
Sidst var der en LR dude herinde, som mente at LR havde opfundet Jungleman, og nu laver LR alle duftene selv... Det er derfor jeg oftest hader MLM folk, når de er nødtil at opdigte "sandheden" for at kunne sælge produkterne!
At du orker Morten :)
Det er korrekt som Fashion skriver, at det kun er få af de helt store der udvikler deres egne dufte, og jeg vil for nogle af dems vedkommende endda postulere at de også få lavet duften ude af huset.
Det er et ekstremt håndværk at fremstille kvalitetsdufte og der findes ikke mange på verdensplan der har de ypperste ting.
Vor leverandør af duft, hvorfra vi får dufte der ikke indeholder de 26 mest allergene duftstoffer, har ALLE dufte fra de store, og her kan firmaer som LR, mig og andre så købe disse "kopi" dufte nogle måneder efter de er kommet på markedet og ofte før de er på det danske marked i øvrigt.
Det giver i øvrigt ingen mening for en virksomhed som LR at fremstille sine egne dufte, det kan ganske enkelt ikke betale sig. Det skal dog siges, at ALLE inkl. LR, mig, dig, Fashion kan komme med forslag til duftkombinationer og derved skabe vores egen helt unikke duft, men det er igen ud fra eksisterende dufte eller sammensætning heraf.
De førende er italienske og franske firmaer.