Hej allesammen, jeg er helt ny herinde, men vil udlade en lang præsentation af mig selv, og komme til sagen. Jeg hørte i dag talkshowet der omhandler Simon Mørch, som nok får en klokke til at ringe hos de fleste herinde. Det gav mig inspiration og ideer, til en mulig indkomst kilde i fremtiden. Jeg vil gøre det kort: Min rigtige gode ven, og tidligere sambo, er ved at uddanne sig til fysioterapeut, og går generelt rigtig meget op i træning, kost, og anatomi. Jeg selv har været i forsvaret nogle år, bla udsendt som kampsoldat til afghanistan, og er nu igang med træning målrettet mod at blive elitesoldat. Vi elsker begge at snakke om, og bestem også at diskutere træning, hvad der er sundt for kroppen, både træningsmæssigt, men også på det ernæringsmæssige område(både alm kost, men også tilskud i form af protein, kreatin, glutamin, aminosyre, fiskeolie, ingefær, osv osv). Til at starte med ville vi bare oprette en blog, og se om vi kunne skabe en interesse(mange læsere), og hvor godt vi kunne supplere hinanden med vores forskellige ambitioner og målsætninger. Men samtidig have tankerne rette mod at vi i fremtiden kunne skabe en mindre indkomst. Og det er derfor jeg ikke bare søger på 'gratis blog' på google, men istedet spørger jer til råds. I har sikkert allerede nogle fifs i vil af med, og jo mere jo bedre, gerne med links
Synes egentlig jeg havde en masse spørgsmål, men tror måske mine spørgsmål springer meget godt ud af overstående tekst. Jeg søger ikke en indtjening nu og her, men vil gerne have så optimalt udgangspunkt som muligt, for at få en indtjening senere hen. Håber i kan hjælpe mig med dette, og kan give mig nogle ideer, og noget stof jeg kan læse på, som kan hjælpe mig med overstående i fremtiden.
På forhånd Mange tak
JCE
Vil lige tilføje at udover min(vores) viden inden for træning, har jeg haft IT, og taget HHX-fagpakke.
|
Kan ikke lige finde ud af at redigere i mit indlæg, men Thorborgs Talkshow med Simon, snakker Simon om at han laver nogle guides, og snakker i den forbindelse om noget der vist hedder fidi marketing synes jeg han siger. Er der nogle der kan sige noget kort om det, eller har nogle links?