Jeg er netop startet op med en kammerat med virksomheden dealSpot.dk. Vi er i øjeblikket i gang med at samle virksomheder ind til et - synes vi selv - ret interessant koncept. Vi er bindeled mellem virksomhed og forbruger og tilbyder lokal markedsføring. Det foregår ved, at virksomheder melder sig til og løbende opretter tilbud de vil have markedsført. Når vores forbrugere har downloadet applikationen (som er på vej), kan de vælge - enten på hjemmesiden eller på applikationen - hvilke virksomheder og brancher de ønsker at modtage tilbud fra. Når de går rundt inde i byen eller andre steder, kan de slå applikationen til, og så vil de 5, 10, 20 nærmeste tilbud tigge ind på deres Smartphone - naturligvis kun de kategorier de ønsker tilbud fra.
PB mig, hvis du vil høre nærmere. Jeg tror der er nogle gode fremtidige investeringsmuligheder, hvis vi får godt fat på virksomhederne!
Jeg mener det er en god ting, at have flere jern i ilden. Men hopper man fra det ene til det andet, og efterlader det gamle, så er det fordi det ikke har virket.