Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1 Million haves - businessidé søges

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

En god bekendt står med 5 mill. i erstatning efter et trafikuheld, og har spurgt og jeg med vil involvere mig i opstart og drift af en ny business med budget på 1 mill. DKK med base på Sjælland, evt. udland/internettet.

Mine egne forretningsaktiviteter tillader mig dette, men hvad skal det være?

Jeg har en stærk salgs- og ledelsesmæssig baggrund, har beskæftiget mig med film, multimedia, finansielle produkter, kursusvirksomhed, HR og er således ikke begrænset af fagområder. Har også haft natklub, isforretning, spilleklubber og topperformet i 2 MLM-selskaber.

Har du en succesrig forretningsmodel der kan kopieres, kendskab til en særlig god franchise eller bare en god idé, så skriv - bedste idé belønnes med 2 kasser Amarone eller måske samarbejde med fælles fordele.

Bedste hilsner

MVM

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:35

MVM:
Har du en succesrig forretningsmodel der kan kopieres

For 2 kasser rød saft, det er altid godt med humor fra dagens start :)

Gå på virksomhedskøb i Portugal, trim eksporten, og sælg om 4 år.

God vind :)

Køb ren argan olie her

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 09:37
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Det er svært at sige hvad i skal finde på- vi kender jo desværre ikke jer så personligt, at det kan lade sig gøre at fortælle, hvad det er i selv har lyst til at lave. 

Prøv at tænke på et sted, hvor du har fået en rigtig dårlig service, indenfor det sidste år. Kan du lave en forretning tilsvarende i samme branche og udkonkurrere netop denne butik?

Har du stået og skulle have et produkt, der kunne noget specielt eller meget enkelt, men ikke har kunnet finde det eller udvalget har været meget ringe?

Find det produkt og producer det! 

Af personlige erfaringer kan jeg f.eks fortælle, at jeg mangler firkantet plastik nedløbsrør inkl fittings, vinkler osv. Det kan man simpelthen ikke få nogen steder- hvorfor skal de være runde?

Mvh

Jonas

Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 09:46

Hej Jen

Tak for dit input og nej....jeg forventer da ikke nogen underminerer deres egen virksomhed for 2 kasser rød drue.

Sagen er imidlertid den, at jeg tidligere har kunne rekommandere forreningskoncepter som jeg selv udøvede til venner og bekendte, uden at dette skadede min forretning. Tværtimod opnåede jeg selv fordele heraf, så måske der var andre i samme situation idag.

God dag :-)

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 09:51
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:59

MVM:

Sagen er imidlertid den, at jeg tidligere har kunne rekommandere forreningskoncepter som jeg selv udøvede til venner og bekendte, uden at dette skadede min forretning. Tværtimod opnåede jeg selv fordele heraf, så måske der var andre i samme situation idag.

Der er vi vist meget ens.

I min signatur kan du se en gratis idé - som kan være ganske indbringende fra sommeren 2011. Idéen kan frit nappes, men hvis man vil have konceptet m.m. så ønsker jeg selv at være med ind over, da jeg har helt klar fornemmelse af hvad der skal til.

Kapitalbehov vil jeg anskyde til at være 600.000 som inkluderer alt inkl. færdigtproduceret varelager på omkring 35.000 enheder der detail kan sælges for euro 9,99 til 14,99 og engros vel euro 4,99 til 6,99. Den helt store fortjeneste kommer ved tilbehøret som skal sælges for 4,99 til 7,99.

Skal det markedsføres i Maj skal der rykkes i februar med produktion i marts og levering ultimo april/primo maj. Og så distribution ud til forhandlere hele maj.

Mvh/Jan

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 10:00

Du har ret - hvorfor findes firkantede rør og fittings ikke? Ikke lige ideen vi søger, men oplagt en original mulighed.

Bedste hilsner

MVM

Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 10:08

Hmm, jeg tror desværre denne ide er op ad bakke, da der skal meget til før f.eks. Vestas gider bruge tid på en skoleopgave. Måske hvis fokus lå på produktudvikling, innovation og optimering, men her har sådanne virksomheder allerede associerede eksperter internt eller eksternt.

Men tak for dit input og rigtig god dag.

MVM

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:10

kunne du/i evt måske være interesserede i at købe og videre udvikle en webshop..?

250000.- masser af muligheder for videre udvikling..!

ring evt 2892 6709

Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 10:18

Hej Lasse

Ja, det er klart en mulighed - jeg kontakter dig senere idag.

MVM

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)