Hej
Alene dette faktum :
"...topperformet i 2 MLM-selskaber."
Gør at jeg ville have mine betænkeligheder, ved at lade dig hjælpe med virksomhed, hvis du var en jeg kendte.
Derudover havde andre nok selv forsøgt at etablere en forretning, hvis de havde ideen og ikke lade andre stjæle deres idé.
Alene din spredning af områder du har beskæftiget gør, at den forretning med det samme er dømt til at gå ned.
Hvorfor ?
Fordi du med den profil udstråler, at du ikke vil kunne bevare fokus, fordi der hele tiden skal ske noget nyt.
Mit indlæg handler om at jeg hjælper en ven med at finde et forretningskoncept der passer ind i hans livssituation og økonomiske rammer. Hvad får så dig til at kommentere på min baggrund og psykoanalysere min fokusformåen og sidde og spå i kaffegrums om mine forretningprojekters overlevelsesmuligheder.
Min spredning af forretningsområder udspringer af min lidenskab for at iværksætte og igangsætte - mine interesser ligger IKKE i at lave det samme år ud og ind.
Jeg har opstartet koncepter og frasolgt og skabt mig en formue på dette. Jeg formidler venturekapital både min egen og andres, og er involveret investeringsmæssigt/ledelsesmæssigt/strategisk i mere end 20 virksomeder.
At jeg 2 gange har placeret mig i verdenseliten i 2 mlm-selskaber, synes jeg egentligt ikke diskvalificerer mig på nogen måde.
At du ovenikøbet insinuerer at jeg vil stjæle andres idéer, fortæller en hel del mere om dig og din tankegang end du nok bryder dig om.
Easy Webhost - Drop din hadske, negative og janteagtige indstilling, og lad være at blande dig, når du ikke kan bidrage med noget positivt eller konstruktivt.
Amino er for ildsjæle, iværksættere og folk der vil hjælpe hinanden - du er vist ingen af delene!
MVM