Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"DIN STORE CHANCE" grip den nu...det kan aldrig blive en dårlig beslutning.

Side 6 ud af 7 (68 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Mikael christiansen:

Dog fatter jeg ikke rigtigt dig , hvordan du tolker det anderledes end mig , i de svar du har givet mig

Så lad mig spørge dig på en anden måde:

Hvordan kan det blive en dårlig beslutning?

Jeg mener at "aldrig blive en dårlig beslutning" betyder, at selvom du ikke ønsker at tjene penge, eller ikke orker at lægge det arbejde i det, som der kræves, så får du STADIG noget for dine 625,- nemlig produkter, og kort til diverse rabatordninger og mulighed for at købe produkter til engrospris. Derfor kan det aldrig blive en dårlig beslutning.

Sådan tror jeg det er ment.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:56

Allan I:

Mikael christiansen:

Dog fatter jeg ikke rigtigt dig , hvordan du tolker det anderledes end mig , i de svar du har givet mig

Så lad mig spørge dig på en anden måde:

Hvordan kan det blive en dårlig beslutning?

Jeg mener at "aldrig blive en dårlig beslutning" betyder, at selvom du ikke ønsker at tjene penge, eller ikke orker at lægge det arbejde i det, som der kræves, så får du STADIG noget for dine 625,- nemlig produkter, og kort til diverse rabatordninger og mulighed for at købe produkter til engrospris. Derfor kan det aldrig blive en dårlig beslutning.

Sådan tror jeg det er ment.

Man skal ikke tro noget der skal ikke være overskrifter eller tekster der kan tolkes

Sådan en overskrift når der står , er i min verden det er lettere penge end så mange andre erhverv  han mener  = det kan akdrig blive en beslutning

jeg ser det ekstrem tydeligt det er lette penge nu der står , det kan aldrig blive dårlige beslutning korrekt der står 12 måneder men det er da også ekstrem kort tid i et normalt forretnings liv vis skal opbygge en forretning og den giver overskud godt overskud og allerede der har en god forretning

Man læser hvad der står  både i overskriften sammenfattet med det står i teksten , man tolker hvad der står i teksten , man læser en teksten og tolker hvad der står i den

jeg mener en dårlig beslutning , betyder det er lettere penge end vis du startet så mange andre erhverv så det er ikke bare taget ud ad den blå luft

Der skal ikke være nogle overdrivelser i et indlæg så nogle bage efter bare kan komme sige du overfortolker så bliver tråden den rene mudder kastning , derved skal en tråd starter  ikke komme med en forvirrende tekst både i overskrift og indlæg derved er der  ikke noget der kan overfortolkes .

Dog fatter jeg ikke rigtigt dig , altså dine forklaringer jeg tror dog du mener det ikke kan tolkes som lette penge , med det er jeg uenig i og du har ikke overbevidste mig i din mening i de forklaringer du har givet i tråden .

kom med en bedre forklaring , du kan ikke skrive sådan er det ment der skal ikke være noget der skal tolkes i et indlæg .

intet skal kunne tolkes i et indlæg såvidt muligt vi skal alle gøre vores bedste for ikke at skrive noget som helst ting som efter følgende bare kan siges det skal tolkes på en anden måde

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 11. Jan 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:32
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Pyramide spil eller MLM marketing.

Det handler om at være først og få så mange sælgere under sig som muligt, og det er der jeg har et problem med hele opbygningen.

I starter altid med at det er den bedste mulighed, forretnings eventyr, tjen ubegrænset osv, men faktum er at produkterne hurtigt defineres som de bedste på markedet uanset om de er det eller ej og sjældent har de været med i tests hvor de bliver sammenlignet med andre.

Men det handler jo aldrig om produkterne. Det handler altid om at få flere i stalden. Det er klart at hvis man har en masse under sig som sælger godt at man så får en stor fortjeneste, men det som der bliver lokket med er ofte uopnåeligt da der er hård konkurrence og det er kun de første få i "systemet" som kommer til at tjene styrtende. Ikke desto mindre står de som forbillede for alle dem de værger tiltrods for at ingen af dem nogensinde vil kunne tjene det samme.

Lige pludselig handler det slet ikke om at sælge et godt produkt men at få den næste forhandler med om bord og hvor fanden er fokus så henne?

De samme argumenter bliver også brugt i flæng, "alle virksomheder er opbygget som en pyramide, hvor direktøren tjener mest..."

Og så er der altid name droping af kendis´er som virkelig gør det hele meget mere troværdigt...

...." når Bruce willis er med, så må der jo være noget om det...."

..." når finansmanden Donald Trump, har investeret i det så er man jo idiot hvis ikke...."

Fælles for det hele er at det handler om middelmådige produkter fra TVSHOP genren, som sælges vha. luftkasteller og værgning af flere forhandlere. Og ofte skal man kun invistere for et lille beløb, men det lille beløb er altså nok til at holde spillet igang for dem der startede det, hvorfor det altid handler om at få nye rekrutter. Hvis man så ikke indfrier sine drømme så er det fordi ens indsats ikke har været god nok.

I kan beholde jeres, sæber, parfumer, telefoner, piller, urtemedicin og hvad I ellers finder på for Jer selv og drop så de latterlige sætninger som under forstået forklare at man er komplet stupid hvis ikke man hopper på.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:56

Hans jeg tager gerne imod kritikken og takker for dit link Smile Nu skrev jeg heller ikke at folk IKKE reagede på parfumeolierne men at det som oftest er den kemiske lim og tilsætningsstoffer der udløser hudreaktion.

Mvh

Anne-Dorthe

Please, hvilke tilsætningsstoffter til parfumer giver allergi?

Vær venlig at lade det ligge og lad vær med at fejlinformere folk.

Køb ren argan olie her

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 08:57

Outdoor ProShop:

Pyramide spil eller MLM marketing.

Det handler om at være først og få så mange sælgere under sig som muligt, og det er der jeg har et problem med hele opbygningen.

Hvis det udelukkende handler om at være først og få sælgere under sig - så BØR du også have et problem med opbygningen - for så er der tale om pyramideSPIL, hvilket er ulovligt.

I det firma jeg repræsenterer tjener både firmaet og forhandleren kr. 0,- på at oprette nye forhandlere.

Outdoor ProShop:

I starter altid med at det er den bedste mulighed, forretnings eventyr, tjen ubegrænset osv, men faktum er at produkterne hurtigt defineres som de bedste på markedet uanset om de er det eller ej og sjældent har de været med i tests hvor de bliver sammenlignet med andre.

Det ER en mulighed for at tjene ekstra penge - det KAN blive et "eventyr", hvor du både møder en masse mennesker, kommer på rejser mv. Men rejserne, bilerne og kontanterne kommer ikke flyvende af sig selv bare fordi man opretter sig som forhandler.

Outdoor ProShop:

Men det handler jo aldrig om produkterne. Det handler altid om at få flere i stalden. Det er klart at hvis man har en masse under sig som sælger godt at man så får en stor fortjeneste, men det som der bliver lokket med er ofte uopnåeligt da der er hård konkurrence og det er kun de første få i "systemet" som kommer til at tjene styrtende. Ikke desto mindre står de som forbillede for alle dem de værger tiltrods for at ingen af dem nogensinde vil kunne tjene det samme.

Det hander 100% om produkterne. Du kan oprette en million forhandlere - men hvis de ikke bruger produkterne selv, og/eller sælger produkter til andre - så er der kr. 0,- i omsætning, og INGEN får penge. Heller ikke "dem i toppen." (sådan er det i det firma jeg repræsenterer - og jeg ved det gør sig gældende i mange andre også).

Når man taler med potentielle kunder, så handler det 100% om produkterne - men når man taler med potentielle forhandlere, så handler det i høj grad også om indtjeningsmuligheden, rejserne, bilerne mv. - det er korrekt, men intet af det kan lade sig gøre, hvis der ikke bliver omsat produkter.

Outdoor ProShop:

De samme argumenter bliver også brugt i flæng, "alle virksomheder er opbygget som en pyramide, hvor direktøren tjener mest..."

Dette er så en af de helt store forskelle på MLM og traditionelle firmaer. I en MLM-opbygning, kan du have mange "direktører" i toppen af hver deres "pyramide" - men bare fordi de sidder i toppen af en pyramide, er det ikke ensbetydende med, at de tjener mere end dem længere nede i "pyramiden".

Faktisk kan dem længere nede - sidde som "direktør" i en større "pyramide" end deres "egen direktør." (det skal nok tegnes for at give mening) Wink

Outdoor ProShop:

Og så er der altid name droping af kendis´er som virkelig gør det hele meget mere troværdigt...

...." når Bruce willis er med, så må der jo være noget om det...."

..." når finansmanden Donald Trump, har investeret i det så er man jo idiot hvis ikke...."

Nu er namedropping jo ikke et MLM-fænomen - men noget der bliver brugt flittigt i alle brancher - ligesom det at markedsføre sig på drømme heller ikke udelukkende er et MLM-fænomen, men også bliver brugt flittigt i de fleste andre brancher.

Outdoor ProShop:

Fælles for det hele er at det handler om middelmådige produkter fra TVSHOP genren, som sælges vha. luftkasteller og værgning af flere forhandlere. Og ofte skal man kun invistere for et lille beløb, men det lille beløb er altså nok til at holde spillet igang for dem der startede det, hvorfor det altid handler om at få nye rekrutter. Hvis man så ikke indfrier sine drømme så er det fordi ens indsats ikke har været god nok.

Det er en super fin analyse af TV-Shop og pyramidespil du har lavet der - men den har på ingen måde noget med MLM at gøre, hvilket jeg håber, at jeg har fået skitseret ovenfor. Smile

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 09:45

Mikael christiansen:

Man skal ikke tro noget der skal ikke være overskrifter eller tekster der kan tolkes

Sådan en overskrift når der står , er i min verden det er lettere penge end så mange andre erhverv  han mener  = det kan akdrig blive en beslutning

Nu er det jo ikke videnskabelige doktor-afhandlinger vi arbejder med på Amino - så alle tekster vil jo kunne tolkes.

Og jeg tror bare, at vi må blive enige om, at vi tolker forskelligt. Smile

Mikael christiansen:

jeg ser det ekstrem tydeligt det er lette penge nu der står , det kan aldrig blive dårlige beslutning korrekt der står 12 måneder men det er da også ekstrem kort tid i et normalt forretnings liv vis skal opbygge en forretning og den giver overskud godt overskud og allerede der har en god forretning

Der findes FLERE måder at tolke "det kan aldrig blive en dårlig beslutning på".

Hvis du tror den sætning handler om nemme penge - så er det klart, at du synes manden pynter gevaldigt på sandheden.

Men hvis du tror, at sætningen handler om de andre ting, som jeg har nævnt tidligere - så har den intet med lette penge at gøre.

Mikael christiansen:

jeg mener en dårlig beslutning , betyder det er lettere penge end vis du startet så mange andre erhverv så det er ikke bare taget ud ad den blå luft

Igen - han taler ikke om andre erhverv - det er noget du selv tolker ind i teksten.

Hele finten er jo, at du kan prøve denne mulighed af, samtidig med, at du har dit 8 - 16 job. Hvis det så viser sig, at du ikke får succes med din MLM-forretning, så står du ikke ringere end før du startede. Derfor kan det ikke blive en dårlig beslutning.

Hvis man derimod kvitter sit job - eller lukker sin selvstændige virksomhed, for at kaste sig 100% over MLM med det samme - SÅ kan det sagtens gå hen og blive en dårlig beslutning, hvis det viser sig, at man ikke får succes med sin MLM-forretning

- og jeg tror det er sådan du tolker teksten - men det er ikke det han skriver. Wink

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:28

Allan I:

Mikael christiansen:

Nu er det jo ikke videnskabelige doktor-afhandlinger vi arbejder med på Amino - så alle tekster vil jo kunne tolkes.

Og jeg tror bare, at vi må blive enige om, at vi tolker forskelligt. Smile

Mikael christiansen:

Der findes FLERE måder at tolke "det kan aldrig blive en dårlig beslutning på".

Hvis du tror den sætning handler om nemme penge - så er det klart, at du synes manden pynter gevaldigt på sandheden.

Men hvis du tror, at sætningen handler om de andre ting, som jeg har nævnt tidligere - så har den intet med lette penge at gøre.

Mikael christiansen:

Igen - han taler ikke om andre erhverv - det er noget du selv tolker ind i teksten.

Hele finten er jo, at du kan prøve denne mulighed af, samtidig med, at du har dit 8 - 16 job. Hvis det så viser sig, at du ikke får succes med din MLM-forretning, så står du ikke ringere end før du startede. Derfor kan det ikke blive en dårlig beslutning.

Hvis man derimod kvitter sit job - eller lukker sin selvstændige virksomhed, for at kaste sig 100% over MLM med det samme - SÅ kan det sagtens gå hen og blive en dårlig beslutning, hvis det viser sig, at man ikke får succes med sin MLM-forretning

- og jeg tror det er sådan du tolker teksten - men det er ikke det han skriver. Wink

jeg skrev fra start af det sådan jeg tolker overskriften så ved ikke hvorfor du har kommenteret mit indlæg

i min verden mener han det aldrig kan blive en dårlige beslutning = hvorfor jeg mener der er  mere penge i dette , fordi der står det aldrig kan blive en dårlige beslutning , derved er det lettere penge end så mange andre steder

vis der f.eks. havde neutra mlm i kan sælge legetøj = derved fortælles kun emme hvad sælges uden at sige om det er godt eller dårligt.

hvad jeg kan forstå på dig mener du , det er neutral at skrive det aldrig kan blive en dårlig beslutning , dette er jeg uenig i dig , da jeg mener han siger det er bedre penge her end så mange steder , med der er vi forskellige bare .

jeg fatter overhovedet hvordan du kan tolke hans overskrift så meget neutral , med du må komme med en bedre forklaring , for det vil kræve mere end doktor afhandling i antal sider at forklare mig det at ordet kan tolkes således at ordet er et neutral ord som du mener det er, nu har jeg læst alle dine indlæg og svar du har givet mig og det giver ingen mening hvorfor det er et neutral ord , i hvert fald for mig

Dog vil jeg mene det er modigt du mener tråd starter indlæg ikke er ret misvisende med overskriften og teksten når der ingen der har samme mening næsten på hele amino.dk jeg har kigget hele tråden igennem

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 11:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

jeg skrev fra start af det sådan jeg tolker overskriften så ved ikke hvorfor du har kommenteret mit indlæg

Jeg kommenterede på dit indlæg fordi jeg var uenig i din tolkning. Det giver vel næsten sig selv!?!? Surprise

Mikael christiansen:

i min verden mener han det aldrig kan blive en dårlige beslutning = hvorfor jeg mener der er  mere penge i dette , fordi der står det aldrig kan blive en dårlige beslutning , derved er det lettere penge end så mange andre steder 

Du behøver ikke gentage dette hver gang. Det er dette jeg er uenig med dig i - og jeg har beskrevet for dig, hvorfor jeg ikke er enig.

Det betyder ikke, at du behøver at være enig med mig - jeg forsøger bare at forklare dig, at der flere måder at se det på.

Mikael christiansen:

hvad jeg kan forstå på dig mener du , det er neutral at skrive det aldrig kan blive en dårlig beslutning , dette er jeg uenig i dig , da jeg mener han siger det er bedre penge her end så mange steder , med der er vi forskellige bare .

NEJ, nej og atter nej!

Jeg har endda skrevet, at jeg synes han har skruet lidt for meget op for charmen i sin overskrift, så hvordan du kan få det stik modsatte ud af det, fatter jeg ikke en brik af!?

Eller det det vil sige - det forstår jeg jo så godt nu - for du tolker jo fuldstændig som du har lyst til.

I et indlæg hvor der ikke er nævnt noget om andre erhverv eller lette penge - der tolker du, at det er det indlægget handler om.

Og når jeg så oven i købet giver dig ret mht. overskriften - så tolker du det som om, at jeg mener det modsatte.

BEKLAGER, at jeg forsøgte at belyse sagen fra en anden side for dig. Det skal aldrig ske igen. Zip it!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:16

Allan I:

Mikael christiansen:

Jeg kommenterede på dit indlæg fordi jeg var uenig i din tolkning. Det giver vel næsten sig selv!?!? Surprise

Mikael christiansen:

Du behøver ikke gentage dette hver gang. Det er dette jeg er uenig med dig i - og jeg har beskrevet for dig, hvorfor jeg ikke er enig.

Det betyder ikke, at du behøver at være enig med mig - jeg forsøger bare at forklare dig, at der flere måder at se det på.

Mikael christiansen:

NEJ, nej og atter nej!

Jeg har endda skrevet, at jeg synes han har skruet lidt for meget op for charmen i sin overskrift, så hvordan du kan få det stik modsatte ud af det, fatter jeg ikke en brik af!?

Eller det det vil sige - det forstår jeg jo så godt nu - for du tolker jo fuldstændig som du har lyst til.

I et indlæg hvor der ikke er nævnt noget om andre erhverv eller lette penge - der tolker du, at det er det indlægget handler om.

Og når jeg så oven i købet giver dig ret mht. overskriften - så tolker du det som om, at jeg mener det modsatte.

BEKLAGER, at jeg forsøgte at belyse sagen fra en anden side for dig. Det skal aldrig ske igen. Zip it!

Takker for dette for forstod ikke dine svar at hvordan tolker denne overskrift sådan

lettere penge var meste det dine , tolkning gik på = det kan aldrig blive en dårlig beslutning , der er vi forskellige , vi var enig om , den overdrev , med jeg forstod dig ikke , du synes den var så neutral ord som du også gav mig indtryk for , så er mere end glad vis ikke kommentere indlæg når det ikke rigtigt giver mening, , så jeg er stjerne glad Star

jeg tolker overskriften omkring lettere penge = der er vi uening

korrekt skriver skruet for meget på charme mv.

med stadigvæk hvad jeg kan forstå dine svar mener du ikke overskriften kan tolkes sådan , det er kun overskriften vi har kørt debat med

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 12:19

Vi har ingen vareprøver på pudder, men hvis I er interesseret kan i helt sikkert opleve en PRODUKT præsentation i dit nærområde. Tag og skriv en besked til Brian - alternativt er du velkommen til at kontakte mig hvis I er interesseret i et lidt størrere Make-up Event.

Hej Anne-Dorthe

Du har en kunde i Flemming hvis du gav ham den service som han har brug for nu. I stedet for henviser du ham til selv at finde en lokal forhandler eller vente på ubestemt tid for til noget som han måske slet ikke ønsker og måske heller ikker har tid til, det er ikke god kunde service.

Du kunne nemt finde en forhandler og sørge for at Flemming fik 5 minutters besøg.

Side 6 ud af 7 (68 indlæg)