Så lad mig spørge dig på en anden måde: Hvordan kan det blive en dårlig beslutning? Jeg mener at "aldrig blive en dårlig beslutning" betyder, at selvom du ikke ønsker at tjene penge, eller ikke orker at lægge det arbejde i det, som der kræves, så får du STADIG noget for dine 625,- nemlig produkter, og kort til diverse rabatordninger og mulighed for at købe produkter til engrospris. Derfor kan det aldrig blive en dårlig beslutning. Sådan tror jeg det er ment.
|
Allan I:Mikael christiansen:Dog fatter jeg ikke rigtigt dig , hvordan du tolker det anderledes end mig , i de svar du har givet mig
Så lad mig spørge dig på en anden måde:
Hvordan kan det blive en dårlig beslutning?
Jeg mener at "aldrig blive en dårlig beslutning" betyder, at selvom du ikke ønsker at tjene penge, eller ikke orker at lægge det arbejde i det, som der kræves, så får du STADIG noget for dine 625,- nemlig produkter, og kort til diverse rabatordninger og mulighed for at købe produkter til engrospris. Derfor kan det aldrig blive en dårlig beslutning.
Sådan tror jeg det er ment.
Man skal ikke tro noget der skal ikke være overskrifter eller tekster der kan tolkes
Sådan en overskrift når der står , er i min verden det er lettere penge end så mange andre erhverv han mener = det kan akdrig blive en beslutning
jeg ser det ekstrem tydeligt det er lette penge nu der står , det kan aldrig blive dårlige beslutning korrekt der står 12 måneder men det er da også ekstrem kort tid i et normalt forretnings liv vis skal opbygge en forretning og den giver overskud godt overskud og allerede der har en god forretning
Man læser hvad der står både i overskriften sammenfattet med det står i teksten , man tolker hvad der står i teksten , man læser en teksten og tolker hvad der står i den jeg mener en dårlig beslutning , betyder det er lettere penge end vis du startet så mange andre erhverv så det er ikke bare taget ud ad den blå luft Der skal ikke være nogle overdrivelser i et indlæg så nogle bage efter bare kan komme sige du overfortolker så bliver tråden den rene mudder kastning , derved skal en tråd starter ikke komme med en forvirrende tekst både i overskrift og indlæg derved er der ikke noget der kan overfortolkes .
Dog fatter jeg ikke rigtigt dig , altså dine forklaringer jeg tror dog du mener det ikke kan tolkes som lette penge , med det er jeg uenig i og du har ikke overbevidste mig i din mening i de forklaringer du har givet i tråden .
kom med en bedre forklaring , du kan ikke skrive sådan er det ment der skal ikke være noget der skal tolkes i et indlæg .
intet skal kunne tolkes i et indlæg såvidt muligt vi skal alle gøre vores bedste for ikke at skrive noget som helst ting som efter følgende bare kan siges det skal tolkes på en anden måde