Læste lige denne artikel på Comon.dk ang "Sara" der laver SEO-artikler - som mange andre her på Amino.dk. Jeg har selv købt flere SEO artikler fra forskellige firmaer og den ene halvdel har været super gode artikler, hvor info/fakta er blevet undersøgt og hvor hele artiklen giver mening. Den anden halvdel har været lige så dårlige som dem, der beskrives i artiklen. Her gav artiklerne slet ikke mening og ville bare være støj for de besøgende, hvorfor jeg har valgt ikke at bruge de artikler. Havde en makker til en af mine sider, der var ligeglad med indholdet af SEO artiklerne, da "de jo bare skulle bruges til at få besøgende og det var ligemeget, hvad der står og hvordan." Det er jeg slet ikke enig i, da jeg synes det får en side til at virke mindre prof. og jeg godt vil give mine besøgende det indtryk, at de faktisk kan "stole" på mine artikler, få noget ud af, at læse dem og at mine sider ikke bare er for sjov, men jeg forsøger at lave dem så proffe jeg nu kan. Men hvad er jeres holdning til SEO artikler - hvordan bruger i SEO artikler og er i ligeglade med kvalitet, så længe i kommer højt op i søgemaskinerne? Mvh Kristian |
Nu ejer jeg selv et firma, som leverer SEO-artikler. Min mening er og vil altid være følgende:
En SEO-artikel skrevet udelukkende for at ranke på Google, rettere sagt spamme google med keywords, er fuldstændig spild af tid. En SEO-artikel skal være bruger-orienteret, da brugeren helst skal få den bedste læseoplevelse som muligt. Derfor er kvalitet og korrekt indhold utrolig vigtigt, når der skal skrives artikler.
Nyheden fra Comon.dk kan måske hjælpe os andre seriøse artikel-firmaer, da virksomheder måske begynder at indse, at kvalitetsindhold til brugeren er vigtigst. Gode SEO-artikler fletter søgeordene ind i artiklen på en naturlig måde.
Desuden er 80 kroner per artikel lidt dyrt til en ukvalificeret skribent. Du kan f.eks. få en artikel på 300-400 ord til 99 kroner eksklusiv moms hos artikelfidusen.