Jeg vil rigtig gerne anbefale Laura til jer alle sammen ! :).
Tidligere så jeg en masse tilbud om at få lavet logo til så billige penge, her på amino. Jeg var ikke trygt ved at bestille sådan et billigt logo, men jeg tænkte 149 kroner. Hvad kan gå galt ?
Så mit bud faldt på Laura. Hun forstod nøjagtigt hvad jeg gerne ville have lavet, og det gik super stærkt.
Da det var så godt, endte faktisk med laura lavede følgende for mig :
1 logo 1 banner i stor størrelse 8 navigationsknapper tilpasning af nuværende design
Det fortryder jeg på ingen måde.
Jeg fremviser gerne Laura's arbejde, hvis i skriver en PM. Adressen er skjult indtil siden lancere (seo grunde).
Vil lige sige tak for alle henvendelser, og samtidigt påminde at tilbuddet stadigt kører indtil d.31 Januar. :)
Hvis der skulle være nogen der mangler svar/filer må I meget gerne checke Spam/Junk folder for mine mails. (Eftersom jeg har sendt en stor mængde vedhæftede filer fra min mailbox, kunne det være mine mails blev markeret som spam :)
Vil også gerne anbefale Laura.. Hun har lavet 2 logoer til mig og de blev super fine.
God kontakt via mail og rettelser blev foretaget med det samme og nye udkast sendt retur. Så mangler du et logo, er det helt sikkert Laura du skal have fat i.
Nu er der kun 6 dage tilbage før vi stopper tilbuddet, så hvis der er flere der mangler et billigt logo, så er det nu ;)
Vi vil også gerne takke for de fine kommentarer vores kunder har lagt omkring sig, og derved været med til at give lidt ekstra opmærksomhed omkring os. :)