Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Derfor taber Nokia mobilkrigen

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kan sagtens være flere vindere i denne "krig". DORO er f.eks. en vinder, når det handler om ældremobiler, ligesom Sonim er det indenfor håndværkermobiler og Samsung indenfor dual sim teknologien.

Sony Ericsson, Samsung, LG m.fl. vandt et stort slag mod Nokia, da de gik ind på Android markedet og specielt LG tror jeg tager markedsandele i 2011, da der er spændende nyheder på vej. Eksempelvis LG P990 Optimus 2X.

Selvfølgelig holder iOS ikke forspringet til Android. Udviklingen går så hurtig, at det ikke er nok at komme med en ny model en gang om året, eller hvert andet år.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 01:54

iPhone kan helt sikkert ikke holde deres lille forspring, Android er først for alvor ved at folde sig ud nu med Gingerbread 2,3 og inden for de næste par måneder kommer der en bunke dualcore og LTE telefoner på markedet fra Samsung, LG, og Motorola som også er lige på trapperne med verdens første tablet der kører med Android 3,0 Honeycomb og Sonyericsson kommer med deres nye Arc som sikkert nok også nok skal få rettet lidt op på deres salgstal 

Nokia N8 som har ligget i toppen af salgslisterne herhjemme får firmware opdatering om ganske kort tid som der skulle rette op på en del 

Så det er tidligt at dømme nogen ude for alvor måske lige bortset fra iPhonen måske som snart ser lidt gammel ud Skype-TongueOut

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 03:39

Rune Jensen:

Helt ærgeligt. :-)

Hvordan kan I være "ikke enige"? Det er rigtigt at Android er godt på vej og at det er det hurtigst voksende, men der findes stadig flere enheder med iOS end Android. Period.

Enheder: Ja - Telefoner: Nej saa det er lidt efter hvad man er interesseret i hvem der laegger forrest.

Der er flere Android telefoner i brug end nd iOS telefoner, baade i danmark og USA.

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 08:19
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Freelancerbasen:

Helt enig med at nokia smartphones er de meste brugervenlige. Syntes også Android er meget bagud i forhold til Iphone. 

De bedste hilsner 
Freelancerbasen 

Det er jeg så uenig i. Men det er jo derfor, der er så mange forskellige mobiltelefoner

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 09:01

Mit lille syn på sagen.

Jeg har haft iPhone siden den første model, sprang derefter til 3GS'eren som jeg stadig har og synes den fungere kanon.

Den er uden tvivl det mest brugervenlige jeg nogensinde har haft, selvom jeg normalt har styr på det tekniske så sætter jeg pris på en telefon der er nem og enkel at bruge.

Min kone har Android på hendes LG, og det synes jeg er rodet og uoverskueligt, men kan være fordi jeg har tilpasset mig iPhone.

Min søn på knap 2½ år kan selv finde ud af at tænde min iPhone, finde diverse spil, starte hans tegneprogram, gå på youtube og skifte igennem videoerne, se billeder, og han spiller trivial pursuit... på hans måde :)

Jeg har aldrig været stor Apple fan, faktisk stor modstander, men de har fået vendt mig om med deres iPhone.

Android vinder nok markedsandele hastigt, men det er vel også mest fordi Apple kun er dem selv, hvor Android kan fås på flere forskellige mærker efterhånden.

Bare mit syn på sagen. Altid spændende med lidt debat, for der er jo lige så mange forskellige meninger som der er mobil modeller på markedet :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 11:13

Martin T:

Rune Jensen:

Helt ærgeligt. :-)

Hvordan kan I være "ikke enige"? Det er rigtigt at Android er godt på vej og at det er det hurtigst voksende, men der findes stadig flere enheder med iOS end Android. Period.

Enheder: Ja - Telefoner: Nej saa det er lidt efter hvad man er interesseret i hvem der laegger forrest.

Der er flere Android telefoner i brug end nd iOS telefoner, baade i danmark og USA.

Det er dejligt med et kritisk bidrag, men den seneste undersøgelse fra Nielsen, viser at iOS har 28,6 % af det amerikanske marked, mens Android har 25,8 %. Hvor har du dine tal fra?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)