Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris og Ros på nyt design og brugervenlighed

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Egå
Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg synes vi skal være ærlige når vi giver vores mening omkring hinandens sider.

Min mening er at der er en del der skal forbedres.

2-3 reklame flash, bevægelse banner som det første der springer mig i hovedet. Var jeg ikke på siden for at give feedback, havde jeg lukkede den med det samme. Hvis I vil have reklamer på forsiden vil jeg forslå nogen der ikke stjæler for meget fokus på indholdet.

Det første søgeord på siden er ”forside” hvilket også er det der står i google nu. Samt der er alt for mange ”søgeord” i dine side titler. Du har 60 tegn at gøre godt med så brug dem fornuftigt. Drop ”forside” og lave en sætning der giver mening i stedet for en lang række søgeord.

Der er ikke lavet unikke beskrivelser til dine under sider.

F.eks. siderne

/referencer/rebound/

/downloads/teamspeak/

/referencer/webshop/

/kontakt-os/

For bare at nævne nogen der alle har alle sammen samme titel – ” Velkommen til Hardwaresiden.dk vi har masser af Artikler om hardware software webdesign og meget andet.”

Selve indholdet er ikke sat alt for flot op. Det kunne der godt bruges mere tid på.

Dog vil jeg sige at det er fedt at se at der er så meget indhold på. Og jeg kan godt lige at I også har et forum.

Til over skriften på forsiden ville jeg vælge et ord en Gratis Support. Der er ikke nogen der gør noget gratis i dag, der må være en form for hage ved det. Sådan tænker de fleste i dag og det er det jeres besøgende læser.

Men klø på… Jeg tror det kunne blive en rigtig god side.

God aften til jer alle sammen.

Venlig hilsen - Martin G. Larsen

Tilmeldt 15. Dec 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 22:41

Hej Martin

Først vil jeg lige sige tak fordi du bruger så meget tid på at give et feedback og vi er allerede igang med at rette til.

vi havde siddet og redigeret hvor vi var logt inde så det var der for at det hele så lidt rodet ud men det er blevet rettet, og ang. søgeoptimering så er vi også i gang der.

men mange tak for din ris og ros

mvh c 

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 22:59

Puha, der er godt nok nogle ting der skræmmer mig væk til at starte med.

Først og fremmest toppen, billedet med serverne er forstørret så meget, at det er grumset, og "logo"-teksten er godt nok lidt småkedelig.

Hvad skal det banner helt oppe i toppen dog også lave der? Synes det giver lidt uoverskuelighed på siden, og ligeledes med alle de bannere der er på siden. Virker lidt agressivt at starte ud med så mange bannere, fra starten af.

Fra København
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 23:06
Side 2 ud af 2 (14 indlæg)