Fedt at i allerede har mange artikler og nyheder. Et par ting der faldt mig for øje:
Jeg vil foreslå at give en introduktion til sidens formål på forsiden, da man er lidt i tvivl om hvad den indeholder og skal bruges til. Det kan man selvfølgelig finde ud af ved gennemgå alle siderne, men så er mange brugere allerede videre.
Hvert emne fungere tilsyneladende som en blog med en række vilkårlige artikler. Jeg savner lidt et overblik, f.eks. i form af en mere detaljeret menu i venstre side eller kategorisering af indholdet øverst i hvert emne.
Der kunne godt bruges lidt stavekontrol rundt omkring.
Fedt at i allerede har mange artikler og nyheder. Et par ting der faldt mig for øje:
Jeg vil foreslå at give en introduktion til sidens formål på forsiden, da man er lidt i tvivl om hvad den indeholder og skal bruges til. Det kan man selvfølgelig finde ud af ved gennemgå alle siderne, men så er mange brugere allerede videre.
Hvert emne fungere tilsyneladende som en blog med en række vilkårlige artikler. Jeg savner lidt et overblik, f.eks. i form af en mere detaljeret menu i venstre side eller kategorisering af indholdet øverst i hvert emne.
Der kunne godt bruges lidt stavekontrol rundt omkring.
Venlig hilsen
Frederik
Det er nok bare mig, men siden forvirret mig lidt. Synes der er alt for tekst, kan næsten ikke beslutte mig hvad jeg skal læse.:)
fed side og med en masse artikler! Perfekt, men det eneste kritik jeg kan give er, at websidens design kunne forbedres, der den ser lidt kedelig ud på første øjekast.
Jeg kan ikke se hele siden uden at køre frem og tilbage nederste og højre side bar , derved tilpasser siden ikke alle skærm størrelser og gør siden meget lang tid at overskue
Jeg kan ikke se hvorfor skriften er så småt på min computer men måske fordi jeg sider på 10 skærm og du en større skærm og denne hjemmeside tilpasser sig ikke min skærm størrelse , dog amino.dk ikke samme problem som din side.
ekstrem meget tekst uden linje skrift og h1 og h2 overskrifter , der kunne gøre teksten nemmer at overskue
husk CVR nummer og telefon nummer på kontakt siden det gør siden mere troværdig
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
tak for alle ind put så har vi lidt at arbejde med
ang. alt den text så er det fordi det er et hardware forum og det er nok mere beregnet til it entusiaster og ikke den almenlige bruger men vi vil kigge på at få forsiden gjort lidt mere overskulig