Det gør mig meget glad, at budskabet gik rent ind. Hvis drømmen om succes på Facebook er fra et afsæt, hvor du faktisk ikke selv har erfaringen med din egen profil - så er risikoen for bristede håb endnu større. Med tilbudet om en øl i lufthavnen er jeg altid klar til at bøje mig i støvet, når nogle peger på noget jeg ikke selv har set. Enten som privatperson eller rent fagligt... og det kunne jo være du lige hev en kanin op af hatten, og sagde: "Så se her hvad de her konkurrenter gør..." Når folk kan pege på en succes, så er jeg manden der fortæller hvordan man indhenter og helst også overhaler. I dit tilfælde er der slet ikke noget at tage konkurrencen op med, og det skaber ikke positive forventninger om en succes, men tænder i stedet advarselslamper om at du er i en niche der ikke hører hjemme her. --------------- Mit valg af webhosting er truffet efter nogle blinkende bannere der kom for mine øjne på det rigtige tidspunkt, med det rigtige tilbud. Jeg tror det er i den retning du skal. -> Ind som annoncør i et affiliate-netværk, og få andre til at sprede din bannere mod en høj provision... Web10 giver f.eks. 268 kr. pr. ny kunde til dem der skaffer. Der har du noget at måle dig med. Thomas Bigum |
Hej Brian
Hvis du vil have et helt klart svar på om en evt. konkurrence er lovlig er det en rigtig god idé at spørge
www.forbrugerombudsmanden.dk inden du går i gang, de kan give dig det helt rette svar.