Syntes også ideen er super fed. Ved ikke om lige præsis den model er en jeg ville købe, men andre udgaver i samme stil, og ikke nødvendigvis med vin/glas konceptet.
Tror mange af dem der ikke kan lide din lampe, enten ikke går op i design eller lamper, andet end at de skal være de billigste fra jem & fix. Smag og behag, men stil er der da over den.
Nu du siger at det er en lampe for folk der interesserer sig for arkitektur og design, hvad bygger du så det på?
Jeg interesserer mig meget for boliginteriør og jeg må være ærlig og sige at jeg slet ikke kan se det eksklusive i lampen. Baldakinen og hele stykket ned til selve lampen er meget metervare-agtig. Jeg forestiller mig at hele lampen er lavet af glas (?) og glas er bare.. det hitter virkelig ikke i lamper medmindre at det har en flot blød form og glasset er farvet.
Den vandrette plade er det der forstyrrer øjet allermest og karaffelen er lidt for romantisk og fransk landstil til resten af lampen. Det er en fed idé at lyset skal lege mellem lagene af glas, men vinglas er bare ikke pænt. Man kan måske godt lege med vinglas, men det der med at stille dem op på en simpel række kan næsten være ligemeget.
Det er en fin lampe, men det er ikke en designerlampe. Jeg synes at den er meget Herstal-inspireret og så ligger prisen på cirka.. 400 kroner og så ville jeg også lige revurdere målgruppen. Jeg tror at den er meget mere egnet til de større supermarkeder end til designerfolket.