Hvad er jeres mening om denne lampe og pris sættelse?
Lampen er i glas og beregnet til at have over et typisk 4 mands bord.
Den er også smart at have i sin resturante, café eller andet.
Lampen hedder " Out of Box " - Pæren sidder i toppen af karaflen og lyser ud igennem alle glassene, så det giver en rigtig flot effekt. Dette er uden tvivl ind lampe for dem som går ind for arkitektur og design.
Produktionen er sat i gang, håber I kan lide den. (Hver sin smag, som man siger)
Jaaa meget speciel lampe må man sige - min første tanke var, om lampen var vendt på hovedet (troede den skulle stå op), men gav heldigvis hurtigt mening :) Det er på ingen måde noget jeg kunne finde på, at have i mit hjem, men synes nu da at stilen overordnet er kørt meget godt igennem. Der er dog et eller andet ved de lidt tyndere glas som jeg ikke helt kan finde ud af om jeg kan lide. Jeg tror måske at det falder mig i øjet fordi glassene, har en markant anden glastykkelse ende selve karaflen og tænker om det måske kunne have fungeret hvis glassene var lidt "tykkere".
Lysmæssigt hvordan ligger den sig? Er det et lidt mere afdæmpet lys?
Jeg har ikke det store belæg for at sætte en pris på produktet, da jeg absolut ingen forstand på lamper har.
Men for målgruppen, er jeg helt bestemt sikker på, at det er en fin lampe! :)
De glas som er på nu, er blot en skitse, der vil komme nogle tykkere og lidt mere spændende glas på, men dog stadig simple, da det er karaflen det handler om i lampen, Center og den som har lyset.
Lys mæssigt, er det dæmpet lys. Det kommer til at give en rigtig flot effekt på glassene og generelt på hele lampen.
Så sidder man ved et spisebord, nyder en god flaske vin og har afdæmpet lys i lampen, så ville jeg føle en god stemning da :-)
Okay, jeg tror sku ikke rigtig på den - jeg kender ingen som jeg tror ville synes om den, måske kan du forenkle den. På nedenstående udgave ville det faktisk også være muligt at skifte pære på den og tørre støv af