Jeg synes karaflen er ok, men glassene synes jeg ikke passer - jeg er med på, at karafler og glas hører sammen, men jeg kan ikke få det til at stemme, når de sidder på en lampe.
Flot og unik lampe. Jeg tror dog at den bliver svær at sælge ind på det private marked. Den har en wow effekt der gør at man lige stopper op og kigger, men at ville hænge den hjem i sin egen stue eller køkken, der tror jeg springet er for langt.
Bedre tror jeg den vil gøre sig i bylivet, på en cafe og lignende. Her prøvet man tit på at fange folk med en speciel indretning, og sådan en lampe vil nok tiltrække mange.
Man kan hænge den tæt på vægge, så den faktisk ligner en hylde, har man væggen til det i sit køkken, så vil det se rigtig flot ud. Men tager nogle billeder så snart jeg får det prøvet.
Den er perfekt til en café, vin butik, resturante, den giver en god stemning og ja som du siger, man lige stopper op og kigger en ekstra ting. Tak for feedback'en.
Lampen er ikke lige min stil, men kan rigtig godt lide konceptet.
Tror det vil være en stor succes, hvis du laver forskellige udgaver af konceptet. Dvs. lav den med en flaske gajol og shots glas i stedet + flere andre varianter.
Tror mange unge vil finde det fedt at have sådanne en lampe, samt diverse bare, restauranter, discoteker og caféer.
Evt lav andre former for lamper med samme koncept, så har du også en hel serie..
Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk
Okay, det her er sådan lidt wtf - er det bare alm. amino-høflighed, at ingen tør sige at den ligner noget det er løgn? Det er jo total kejserens nye klæder, alle jeg har vist den her på kontoret er enten wtf eller flade af grin og tror det er en joke.
Altså jeg er med på at målgruppen kun behøver at være meget lille for sådan et produkt, men selvom jeg tænker mig rigtig godt om så kan jeg ikke engang komme i tanke om en lille bitte målgruppe med så dårlig smag. Måske indkøberen til cafe'en på ripley's believe it or not..
God idé med serie, men vil samtidig holde det eklsklusive look, som jeg synes den har nu. Men er selvfølgelig også muligt, hvis man blot finder de rigtige elementer til den.
Okay, det her er sådan lidt wtf - er det bare alm. amino-høflighed, at ingen tør sige at den ligner noget det er løgn? Det er jo total kejserens nye klæder, alle jeg har vist den her på kontoret er enten wtf eller flade af grin og tror det er en joke.
Altså jeg er med på at målgruppen kun behøver at være meget lille for sådan et produkt, men selvom jeg tænker mig rigtig godt om så kan jeg ikke engang komme i tanke om en lille bitte målgruppe med så dårlig smag. Måske indkøberen til cafe'en på ripley's believe it or not..
/arco
Arco, du er sku lidt langt ude og høre på. Det lyder lidt som om at du handler med noget af det samme, og er bange for konkurrence, hvis det ikke er grunden må det jo være fordi du bare er ubehøvlet, og ikke kan acceptere at alle har hver deres smag. Du skriver at du er sikker på du ikke kender nogle som vil bryde sig om den lampe, har du tænkt over at det måske er fordi du ikke omgås personer med god nok smag ??
Til Simon, jeg synes lampen ser super fed ud og helt sikkert ikke noget der er set før. Jeg kunne måske godt have interesse i at købe en, så du må meget gerne lige sende mig en PB når den er klar til salg, samt hvilken pris vi snakker om