Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Der mangler simpelthen så meget :/

Ting som skal væk eller laves om

• Url'er er ulæselige queries og ret SEO uvenlige
  • Login i checkout, burde alle vidst vide er mere eller mindre forretningsmæssigt selvmord for nyere virksomheder.

Jeg kunne bliive ved.. Det ligner du er ved at få lavet en shop som allerede er 10år forældet både i design og brugervenlighed.

Hvis det er noget du køber, så håber jeg gevaldigt du vil overveje at skifte leverendør. 

Btw, så prøv at læse, konverteringskarma og e-pusher

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:02

Anders Helbo:

Jeg er en person som lægger meget mærke til det designmæssige. Jeg har et par ting jeg gerne vil kommentere.

• Overskrifterne på menuerne ude i siden, har en kedelig - lidt for grå/rød farve. Prøv at gøre dem endnu mere røde (lige som øverst på siden), men stadig med en andelse indadgående skygge.

• Jeg ville nok vælge at fjerne understregninger på dine links i navigationerne ude i siderne. Prøv at fjerne understregningen og kun sætte dem til, når brugeren fører musen hen over dem.

• Knappen "I indkøbskurven" som kommer frem, når man klikker på et produkt, ville jeg nok hellere lave om til en anden knap, hvor man lægger meget mere mærke til teksten på knappen. Knappen ville jeg nok lave grøn, med sort, fed skrift. Ellers kunne du forsøge dig at lave en desideret indkøbskurv som knap, hvor teksten - "Læg i kurven" står ud for.

• Mht. når man klikker på produkterne, synes jeg godt at specifikationerne på produkterne, kunne være mere synlige. Fx når man klikker på en iMac, kommer man ind til en beskrivelse. Her synes jeg dog der mangler nogle informationer som fx CPU-ydelse, ram, harddisk, grafikkort osv. Evt. stil det op i tabeller?

Det var vidst alt hvad jeg havde. Håber du kan bruge det til noget :D Og held og lykke med projektet.

jeg takker meget for dine inputs, det vil jeg tage til efterretning.

Tilmeldt 9. Aug 11
Skrevet kl. 19:07

Simon Elkjær:

Der mangler simpelthen så meget :/

Ting som skal væk eller laves om

• Url'er er ulæselige queries og ret SEO uvenlige
  • Login i checkout, burde alle vidst vide er mere eller mindre forretningsmæssigt selvmord for nyere virksomheder.

Jeg kunne bliive ved.. Det ligner du er ved at få l

Hej, tak for dit indslag, som sagt så er det en demo, det vil sige at siden ligger på min server, men da jeg jo stadig køre med den anden webshop, så kan jeg ikke lave den korrekte url :)

Har du evt en anden løsning for checkout, så høre jeg meget gerne om den, jeg skal være sikker på at jeg kan komme i kontakt med kunden og at hvis kunden evt oplyser ukorrekte kortoplysninger, så er det også vigtigt at jeg kan finde ud af om det er en fejl eller ??? ´men vil selvf. ikke skræmme kunderne væk Big Smile

Men hvis du har et forslag til at ændre checkout, så må du meget gerne smide en besked :)

Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 19:10

Hej

Jeg syntes farvevalget er lidt uheldigt. Teksten, som mest solgte kan godt være en smule svær at læse. (Måske en ide at fjerne den helt hvis den er tom.) Men godt du har valgt helt at fjerne adsense reklamerne. Man skal da ikke sende sine kunder videre til en anden butik ;)

Selve brugerfalden er god :)

De bedste hilsner

Freelancerbasen.dk

FREELANCERBASEN - KLIK HER FOR AT FÅ BESKED

- Gratis portal for virksomheder & freelancere, kommer snart.

Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:51

Jeg ville prøve kræfter med Magento. Det er tungt, ja - men fordelene er mange og du slipper for at skulle sætte alt op selv.

Bagefter kan du købe et magento design og dernæst rette det til.

Spar dig selv for en masse tid og kom igang :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 13:35

Det lader til du har misforstået hvad jeg mener med urler.
Jeg ved godt at dit domæne er midlertidig.

Det jeg mener er at eksempelvis at et link til en Dell Bærbar burde være noget lign:
domæne.top/billige-laptops/dell-xpc-studio-16

Lige nu er dine url'er uigennemskuelige queries som fra en Crawlers syns punkt bare virker som en søgning og vil (Så vidt jeg ved) kun blive indekseret som éen side.

Der er nogle sites der bliver indekseret som individuelle sider trods deres Query URL'er, bl.a. der hvor jeg arbejder.
Men der så lidt arbejde i at få ordenlige url'er, (hvis man har et godt system)..

Overvej "CodeMyConcept.com" og køb en Magento, Shopify eller lignene.

Og din nuværende "Nettrading" side.. AdSense på en webshop?.. nej vel?.. 

Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:22

En lille hurtig: magento er gratis.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 21:30

@MNordic hvis det var til mig; mente jeg at han skulle få designet en magento og købe opsætningen hos http://CodeMyConcept.com , men det kan godt være det ikke fremgik helt tydeligt.

God aften.. =)

Tilmeldt 9. Aug 11
Skrevet kl. 15:25

Hej Alle

beklager det sene svar, jeg takker mange gange for jeres feedback, jeg vil prøve at kaste mig ud i maganto og se hvordan det går,

Mange tak for jeres hjælp og gode råd

/Chris

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:30

Hej Chris,

Jeg vil også råde dig til at prøve Magento eller Presta - eller hvad med Shooples? :)

Som udgangspunkt synes jeg du har fat i meget rigtigt med din webshop. Man får et hurtigt overblik over produkter og man skal ikke lede længe efter sider, produktkategorier mm.

Hvad med at gøre farverne mere neutrale, siden mere enkel og produktbillederne lidt større, så det er produkterne, der er blikfang?

Held og lykke med det!

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)