Der mangler simpelthen så meget :/ Ting som skal væk eller laves om
Jeg kunne bliive ved.. Det ligner du er ved at få lavet en shop som allerede er 10år forældet både i design og brugervenlighed. Hvis det er noget du køber, så håber jeg gevaldigt du vil overveje at skifte leverendør. Btw, så prøv at læse, konverteringskarma og e-pusher |
Anders Helbo:Jeg er en person som lægger meget mærke til det designmæssige. Jeg har et par ting jeg gerne vil kommentere.
- Overskrifterne på menuerne ude i siden, har en kedelig - lidt for grå/rød farve. Prøv at gøre dem endnu mere røde (lige som øverst på siden), men stadig med en andelse indadgående skygge.
- Jeg ville nok vælge at fjerne understregninger på dine links i navigationerne ude i siderne. Prøv at fjerne understregningen og kun sætte dem til, når brugeren fører musen hen over dem.
- Knappen "I indkøbskurven" som kommer frem, når man klikker på et produkt, ville jeg nok hellere lave om til en anden knap, hvor man lægger meget mere mærke til teksten på knappen. Knappen ville jeg nok lave grøn, med sort, fed skrift. Ellers kunne du forsøge dig at lave en desideret indkøbskurv som knap, hvor teksten - "Læg i kurven" står ud for.
- Mht. når man klikker på produkterne, synes jeg godt at specifikationerne på produkterne, kunne være mere synlige. Fx når man klikker på en iMac, kommer man ind til en beskrivelse. Her synes jeg dog der mangler nogle informationer som fx CPU-ydelse, ram, harddisk, grafikkort osv. Evt. stil det op i tabeller?
Det var vidst alt hvad jeg havde. Håber du kan bruge det til noget :D Og held og lykke med projektet.
jeg takker meget for dine inputs, det vil jeg tage til efterretning.