Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle :)

Jeg er i fuld gang med at udvikle min virksomhed.

Jeg har derfor forsøgt at lege lidt med et helt ny og anderledes design på min webshop.

webshoppen jeg har lavet er blot en demo, men jeg vil meget gerne høre jeres mening mht.

- handelsbetingelser

- design

- funktioner

- m.m

Siden findes her

den gamle shop kan ses her

hvis man har forslg til ændringer så må du meget gerne skrive, hvis nogen kender en bedre løsning må man også gerne skrive :)

MVH Chris Nielsen, NetTrading

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 15:17

CWicsoft-banneret i bunden skal væk

Jeg synes ikke sidens elementer er godt nok afgrænset fra baggrunden. Og det er ikke kun pga. hjørnerne som ikke er beskåret korrekt.

Søgefeltet går hos mig ud over div'en med class=box. Samme med nyhedsbrev

Jeg har svært ved at læse teksten i top-menuen (blå-fading). Har også svært ved at læse "Hurtigt, Nemt & Direkte til dig".

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:49

produkt beskrivelser er ekstrem tæt skrevet jeg gav op at læse dem

andre sider er også tæt skrevet Handelsbetingelser side ingen overskrifter h1 eller h2 så man kan overskue teksten

husk udnyt ma kan lave op til 67 tegn der vises på google , husk lav en sigende titlen om jeres produkt , jeg mener denne her titlen <title>NetTrading</title

vis haves CVR nummer sæt det på siden , det skaber troværdighed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Aug 11
Skrevet kl. 16:24

tusind tak for feedback'en indtil vidre.

Jeg forsøger at rette på tingene :)

Tilmeldt 9. Aug 11
Skrevet kl. 16:26

tusind tak for feedback'en

Jeg forsøger at rette tingene :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 22:50

Jeg synes den nye side er meget pæn. Lys, let og overskuelig.

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 22:52

Danske beskrivelser af dine produkter tror jeg vil klæde siden, der ellers ser rigtig fornuftig ud!

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 23:01

Jeg synes lidt der mangler en rød tråd i designet. Der er lidt af alt muligt, både farver, skrifttyper osv. Der er lidt for meget ms paint over det efter min mening.

Tilmeldt 9. Aug 11
Skrevet kl. 18:13

Tak for det, jeg har oprettet varene på siden som demo produkter, det er derfor ikke alle omtaler er på dansk :)

Jeg vil prøve at arbejde på designet

Tusind tak for jeres respons, godt man kan få lidt hjælp ;)

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 18:31

Jeg er en person som lægger meget mærke til det designmæssige. Jeg har et par ting jeg gerne vil kommentere.

• Overskrifterne på menuerne ude i siden, har en kedelig - lidt for grå/rød farve. Prøv at gøre dem endnu mere røde (lige som øverst på siden), men stadig med en andelse indadgående skygge.

• Jeg ville nok vælge at fjerne understregninger på dine links i navigationerne ude i siderne. Prøv at fjerne understregningen og kun sætte dem til, når brugeren fører musen hen over dem.

• Knappen "I indkøbskurven" som kommer frem, når man klikker på et produkt, ville jeg nok hellere lave om til en anden knap, hvor man lægger meget mere mærke til teksten på knappen. Knappen ville jeg nok lave grøn, med sort, fed skrift. Ellers kunne du forsøge dig at lave en desideret indkøbskurv som knap, hvor teksten - "Læg i kurven" står ud for.

• Mht. når man klikker på produkterne, synes jeg godt at specifikationerne på produkterne, kunne være mere synlige. Fx når man klikker på en iMac, kommer man ind til en beskrivelse. Her synes jeg dog der mangler nogle informationer som fx CPU-ydelse, ram, harddisk, grafikkort osv. Evt. stil det op i tabeller?

Det var vidst alt hvad jeg havde. Håber du kan bruge det til noget :D Og held og lykke med projektet.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)