Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook fansider?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja okay, det er heller ikke, fordi jeg er bange for mit rygte, det er bare fordi jeg har for meget moral til den slags...

Sad

Tilmeldt 27. Nov 10
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 16:18
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Casper Blom:

Nej, man kan ikke se hvem der ejer den :)

Har du samvittighed til at ødelægge andres rygte, for at tjene nogle penge, så er det bare at give den gas.

Se fx. *Thomas Blachmann havde sex med en X-factor deltager*. Den er inde på Facebook lige nu.

Jeg går ikke selv ind for det, men der er jo mange der vil gøre hvad som helst for at tjene penge. Men hvis jeg var Blachmann ville jeg sku' blive lidt mavesur :)

Hvordan får man penge ud af sådan en facebookside ?

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 16:27

Vil gerne lige anbefale folk til ikke at fortælle nærmere om disse metoder inden vi får 100,000 flere af disse spam-sider der flyver rundt.Smile

Billigt logo - Professionelt logodesign

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 16:57

tag ansvar:

Hvordan får man penge ud af sådan en facebookside ?

Det kan du se ved at begynde at melde dig til dem. Når du møder reklamer tjener bagmanden penge... det er såmænd ikke raketvidenskab.

Svar på spørgsmål om at tjene penge kan du hente i affiliate-kategorien her på amino.

Det man skaffer med denne type sider på Facebook er trafik. Trafik er penge værd, hvis man kan nogle gode teknikker - f.eks. inden for affiliate marketing.

Tilmeldt 27. Nov 10
Skrevet kl. 17:14
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

hvad mener du med gode teknikker?

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 17:55
Ja der er mange muligheder med Facebook fanside hehe
Tilmeldt 27. Nov 10
Skrevet kl. 19:26
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 08:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hmm, det ser ikke helt ud til at du forstår hentydningen :-)

Jeg synes ikke du skal oprette de Facebook-sider, og har ikke lyst til at hjælpe dig med at tjene penge på dem, beklager. Der er mange der læser dette, og hvis alle så opretter en side bagefter, så gider ingen til sidst at bruge Facebook, og det går udover min egen forretning (med at lave Facebook Ads) i sidste ende.

Så find på noget mere nyttigt - noget der ikke skaber irritation hos andre. Det kommer du længst med :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:37

Casper Blom:

Hmm, det ser ikke helt ud til at du forstår hentydningen :-)

Jeg synes ikke du skal oprette de Facebook-sider, og har ikke lyst til at hjælpe dig med at tjene penge på dem, beklager. Der er mange der læser dette, og hvis alle så opretter en side bagefter, så gider ingen til sidst at bruge Facebook, og det går udover min egen forretning (med at lave Facebook Ads) i sidste ende.

Så find på noget mere nyttigt - noget der ikke skaber irritation hos andre. Det kommer du længst med :)

Enig, alle de der spam fan sider sucks.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:03

Nej, vi har ikke ligefrem brug for mere l*** på facebook eller andre steder, synes der er nok i forvejen.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)