Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du sliksulten? Få opstillet en gratis slikautomat! 100% gratis!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Davs,

Jeg har købt et stort parti slikautomater hjem, og skal nu have fundet samarbejdspartnere - gerne i Københavnsområdet der ønsker opstillet en gratis slikautomat.

Lidt information:

• For at kunne få opstillet en gratis slikautomat, skal der være et fornuftigt flow af kunder/personer omkring automaten.
  • Automaten kan opstilles f.eks. i et venteværelse, call-center, kontorlokale, skole, i en butik m.m.
  • Der er ingen gebyrer eller bindingsperiode ved opstilling af en automat. Det er 100% gratis - og du/i får en god %-del af omsætningen. Man kan altid vælge, at ophæve aftalen.
  • Du skal ikke bekymre dig om noget som helst - du får bare en ekstra indtjening.
  • Automaterne er godkendt af Fødevarestyrelsen - Du skal ikke tænke på registrering eller kontrolbesøg - det er kun vores lager af slik.

Hvis sådanne en slikautomat kunne have interesse, så venligst skriv lidt om din butik, kundeflow samt opstillingsområdet. 

Jeg kommer naturligvis og sætter automaten op - Du/I skal ikke tænke på det mindste :-)

Med venlige hilsner

Christoffer Bering

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 14:43

Kunne en kampsports klub have interesse for dig??

Vi er p.t. 110 medlemmer, hvoraf de 60-80 træner i den afdeling, der er tale om. Vi er bosat i Roskilde, 5 minutter fra afkørslen ved Trekroner, så det er nemt både at komme til og fra klubben.

Hvis det kunne have interesse, så giv et skriv, så jeg kan tage det op med ledelsen i klubben.

/Flemming

www.senbi.eu - Dit motions site.

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 14:45

Flemming Jensen:

Kunne en kampsports klub have interesse for dig??

Vi er p.t. 110 medlemmer, hvoraf de 60-80 træner i den afdeling, der er tale om. Vi er bosat i Roskilde, 5 minutter fra afkørslen ved Trekroner, så det er nemt både at komme til og fra klubben.

Hvis det kunne have interesse, så giv et skriv, så jeg kan tage det op med ledelsen i klubben.

/Flemming

Hej Flemming,

Det kan sagtens have interesse,

Jeg har sendt dig en PB.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)