Hej
Jeg sælger siden Billig iPhone 4 grundet manglende tid. Siden er bygget op i wordpress og er en hjemmeside der henviser besøgende til mobilselskaber. Hvis den besøgende køber en telefon, får du en kommision. Pt. er der kun indsat et banner fra 3. Dette banner har genereret et salg i løbet af de sidste 10 dage. Et salg giver ca. 450 kr. Der er pt. 5 indlæg på siden. Yderligere 10 indlæg ligger klar, alle målrettede "long tail søgninger", som siden primært får sin trafik fra. Der har været ca. 1000 besøgende, jævnt fordelt over de sidste 3 måneder. Jeg er sikker på at denne trafik kunne være udnyttet bedre, hvis der bl.a. havde været en prissammenligningstabel på siden. Jeg sælger sitet, da jeg ikke er i nærheden af at udnytte potentialet. Jeg har simpelthen ikke haft tid og vil gerne se det videreført af en, med en større gejst end mig.
Jeg sælger sitet billigt og er også interesseret i en byttehandel. Sitet står bare og ruster; Alt er bedre end det.
Smid et bud i en PM, intet bud er for lavt.
|
Hej igen.
Jeg har fået et par henvendelser på ovenstående, men ingen der er ledt til et salg. Siden er derfor stadig til salg.
Giv et bud, jeg forventer ikke alverden. Alt er dog bedre, end at siden står og samler støv.